Zrób to sama - trzyskładnikowa odżywcza sól do kąpieli.

Zgodnie z obietnicą dzisiaj przedstawiam Wam najbanalniejszy sposób na przyrządzenie własnej soli do kąpieli. Nazwałam ją odżywczą, ponieważ zarówno sama sól, płatki owsiane jak i olej mają zbawienny wpływ na naszą skórę.


Składniki:
- pół szklanki soli kuchennej
- 3 łyżki zmielonych płatków owsianych (ja mielę je w młynku do kawy)
- 2 łyżki ulubionego oleju (u mnie jest to Alterra limetka&oliwa)


Wszystkie składniki mieszamy w miseczce, dokładnie rozcieramy powstałe grudki. Po wymieszaniu i uzyskaniu jednolitej konsystencji mieszankę solną przesypujemy do słoiczka, tudzież innego szczelnego opakowania. Możemy je ładnie ozdobić, aby stało się elegancką ozdobą łazienki czy pokoju.


Komentarze

  1. Dodałabym czegoś tam jeszcze ... może cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dwie sole o zapachu cynamonu to o jedną za dużo, zdecydowanie.

      Usuń
  2. Też super:) I świetny i bardzo prosty sposób! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj zrobiłam domowy peeling cukrowy, zaraz pojawi się notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, wykorzystam może kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym z tej mieszanki sobie peeling szczeliła;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, w sumie też można :) Kilka kropel żelu pod prysznic i się peelingujemy :)

      Usuń
  6. Ciekawy, szybki, sprawdzony no i dobry sposob :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczęłam obserwować, masz ciekawe pomysły :] i piękne makijaże :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na dużo tańszą i domową sól:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może być ciekawe! Uwielbiam takie cudeńka domowej roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy