12 października 2012

Zrób to sama - trzyskładnikowa odżywcza sól do kąpieli.

Zgodnie z obietnicą dzisiaj przedstawiam Wam najbanalniejszy sposób na przyrządzenie własnej soli do kąpieli. Nazwałam ją odżywczą, ponieważ zarówno sama sól, płatki owsiane jak i olej mają zbawienny wpływ na naszą skórę.


Składniki:
- pół szklanki soli kuchennej
- 3 łyżki zmielonych płatków owsianych (ja mielę je w młynku do kawy)
- 2 łyżki ulubionego oleju (u mnie jest to Alterra limetka&oliwa)


Wszystkie składniki mieszamy w miseczce, dokładnie rozcieramy powstałe grudki. Po wymieszaniu i uzyskaniu jednolitej konsystencji mieszankę solną przesypujemy do słoiczka, tudzież innego szczelnego opakowania. Możemy je ładnie ozdobić, aby stało się elegancką ozdobą łazienki czy pokoju.


14 komentarzy:

  1. Dodałabym czegoś tam jeszcze ... może cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dwie sole o zapachu cynamonu to o jedną za dużo, zdecydowanie.

      Usuń
  2. Też super:) I świetny i bardzo prosty sposób! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj zrobiłam domowy peeling cukrowy, zaraz pojawi się notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, wykorzystam może kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym z tej mieszanki sobie peeling szczeliła;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, w sumie też można :) Kilka kropel żelu pod prysznic i się peelingujemy :)

      Usuń
  6. Ciekawy, szybki, sprawdzony no i dobry sposob :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczęłam obserwować, masz ciekawe pomysły :] i piękne makijaże :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na dużo tańszą i domową sól:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może być ciekawe! Uwielbiam takie cudeńka domowej roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń