Opolskie spotkanie blogerek kosmetycznych - zbieramy chętne!

Społeczeństwo blogerek kosmetycznych regularnie się rozrasta. I tak jak jeszcze rok czy dwa lata temu na Opolszczyźnie był deficyt blogerek kosmetycznych, tak teraz wiem, że jest nas już nieco więcej. Dlatego też razem z Moniką z bloga Fangle Fashion postanowiłyśmy zorganizować spotkanie. Opolskie spotkanie blogerek kosmetycznych.


Na razie chcemy zrobić wstępne rozeznanie - czy na takie spotkanie znajdą się chętne?

Kilka szczegółów:
Miejsce - Opole (prawdopodobnie knajpka Kofeina przy Placu Teatralnym)
Czas - listopad (któryś weekend)
Kto jest mile widziany? - wszystkie blogerki związane w jakikolwiek sposób z tematyką kosmetyczną (makijaże, paznokcie itp)

Bardzo proszę o zgłaszanie ewentualnych postulatów pod tym postem, bądź o kontakt mailowy na adres: asiapop@vp.pl
Jak już mniej więcej będziemy wiedzieć ile nas jest chętnych i czy w ogóle takowe się znajdą, to podamy szczegóły. Na razie proszę o zgłaszanie się chętnych. 

Z tego miejsca chciałabym także podziękować bardzo sympatyczniej osóbce - Marcie z bloga Fashion Inspiration za wykonanie baneru i znalezienie lokalu :)

Szczegóły znajdziecie TUTAJ -> KLIK!

Komentarze

  1. Jak już pisałam w mailu jestem jak najbardziej za :)
    I obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, moje rejony! :) jednak nie chciałabym się deklarować jak na razie, bo nigdy nie wiadomo :) będę śledzić postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to dobrze wiedzieć ;)
      W każdym razie - zapraszamy! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj, już nie bądź taka skromna ;P jest za co, jest :D

      Usuń
  4. Ooo..życzę powodzenia, żeby zebrało się dużo chętnych i spotkanie udało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      I Wam na Lubelszczyźnie oby również się udało :D

      Usuń
  5. ojej, to ja też się piszę, myślałam, że blogerek w Opolu mało, a tu co rusz znajduję nowe! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się zgłaszam ;) Mam nadzieję, że termin będzie przyjazny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że z terminem się wstrzelimy tak, żeby wszystkim odpowiadało ;)

      Usuń
  7. Jeśli nie byłby to weekend 10-11.11 to ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może ja, zobaczę :D Opole dość znam XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem chętna :)
    Jednak mam prośbę- żeby spotkanie było jak najwcześniej w listopadzie- może przyjść zima i będą kłopoty z dojazdami. Myślę, że lepiej dmuchać na zimne :) Sama mam do Opola 40 km.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem z samego Opola. Na pewno weźmiemy to też pod uwagę :)

      Usuń
    2. Szkoda, żeby pogoda nam przeszkodziła. Jak na razie pogoda ma dopisywać, więc żal nie korzystać :)

      Usuń
  10. ja co prawda z Raciborza ale Opole niedaleko ! A co , jeśli termin będzie odpowiadał napewno się pojawię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie jest zbyt daleko :) wiec będzie nam miło :)

      Usuń
  11. ja też, ja też! :)) z Kluczborka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i ja też z Kluczborka :) ? czy włosowa blogerka może dołączyć ? :)

      Usuń
    2. Ruda Szopa - oczywiście, zapraszamy :) będziemy czekać z otwartymi ramionami :D

      Usuń
    3. no to w takim razie czekam z niecierpliwością :D i mam nadzieje, że termin spotkania nie wypadnie w czasie gdy będę na dyżurze :D

      Usuń
  12. prosże napisac do kiedy trzeba podjąc decyzję
    chciałabym wziąć udział ale nie wiem w jaki bezie to dzien a w weekendy pracuje pozostałe dni studiuje więc musiałabym wiedxziec kiedy wtedy sie zadeklaruje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie spotkanie odbędzie się w weekend. Za kilka dni pojawi się aktualizacja ze szczegółami. Wtedy też podamy datę do kiedy trzeba się zdeklarować.

      Usuń
  13. ooo super:)) też bym chciała byle nie w okolicach 24:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również bardzo chętnie przyjdę :). O ile nie będzie to pierwszy i ostatni weekend listopada :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Może sama wpadnę na spotkanie, tym bardziej, że nie kursuję już pomiędzy Opolem a Wrocławiem;) Jestem rodowitą opolanką, więc jakby co, służę pomocą, gdybyście czegoś szukały:)

      Usuń
    2. Byłoby super gdybyś wpadła! :) Póki co wiele osób zaoferowało pomoc, ale w razie czego wiemy do kogo uderzać :D

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że spotkanie uda się zorganizować przed ostatnim weekendem listopada, bo prawdopodobnie wtedy czeka mnie egzamin z jednego przedmiotu, który kończy się w połowie semestru i będę musiała się na niego pouczyć:) Pozostałe terminy na razie mi odpowiadają:)

      Usuń
  17. Cześć :) ja również się zgłaszam, często bywam w Opolu :) będę obserwować rozwój wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja też się piszę jeśli termin podpasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ja też jestem z Kluczborka i chętnie wzięłabym udział tylko kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja prawdopodobnie byłabym chętna,mam bliziutko do Opola.Jestem niepełnoletnia,za zgodą rodzica można wziąć udział ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej widze ile tutaj Kluczborczanek:P pozdrawiam na pewno będę

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej dużo nas :)
    wstępnie też bardzo chciałabym wziąc udział :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy