Jak się mają moje włosy? Rzut okiem na ich kondycję.

Niedługo miną dwa miesiące jak Wam pokazywałam moje włosy i postanowiłam bardziej o nie dbać. Czy mi się udało? Czy może jednak poległam i z postanowień nici? Dzisiaj mały rachunek sumienia oraz faworyci wśród moich kosmetyków do włosów.


Zdjęcia niestety robione samowyzwalaczem, więc co za tym idzie - kiepskiej jakości. Mam nadzieję, że jednak cokolwiek na nich widać i można dostrzec w jakim mniej więcej stanie są włosy.
Generalnie jestem z nich w miarę zadowolona. Cały czas moją zmorą jest rozczesywanie. Myślę, że niedługo się to zmieni, ponieważ planuję wymienić moje okropne grzebyki na coś lepszego. Na co? Na pewno Wam pokażę :)

Dla porównania zamieszczam także zdjęcia włosów z sierpnia:

Co moje włosy polubiły najbardziej? Przez te dwa miesiące moimi ulubieńcami po które najczęściej sięgałam, były:

1. Olejek do ciała Alterra limetka&oliwa - uwielbiam za działanie i za sam zapach :)
2. Woda brzozowa - nie wiem dlaczego, ale lubię sobie wmasowywać wodę w skórę głowy i przy tym relaksować. Taki masaż to dla mnie sama przyjemność.
3. Maska do włosów Alterra granat&aloes - działa cuda po prostu! Moje włosy są po niej gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku. Kolejna butla tej maski już czeka w kolejce :)
4. Szampon do włosów dla dzieci Babydream - świetnie czyści włosy, jest delikatny i przyjemnie łagodnie pachnie.

Teraz czeka mnie wzmożona pielęgnacja, bo zaczęłam regularnie uczęszczać na basen. A co za tym idzie - chlor może mieć mocno negatywny wpływ na włosy (zresztą nie tylko na włosy). Ale będę walczyć, żeby utrzymać zdrowy wygląd i blask. Trzymajcie kciuki, żebym to starcie wygrała! :D

Komentarze

  1. Używam aktualnie tych samych kosmetyków ;) Nooo, poza wodą brzozową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :o zazdroszczę, masz bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę, teraz wyglądają na prawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne masz włoski:) muszę w końcu wypróbować tą maskę z Alterry..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Czemu je tak długo ukrywałaś?:D Duża poprawa, gratuluje:D Do niesamowity dowód na to, ze jak się chce to się ma:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukrywałam, bo nie było czego pokazywać ;P Teraz widzę poprawę, to pokazuję :D

      Usuń
    2. Miałam napisać do samo, co Ewalucja!
      Czemu na zdjęciach mejkapów masz je spięte, toż to grzech!

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam ;P Bo do malowania się je spinam - zwyczajnie mi przeszkadzają ;D Na co dzień też je związuję, albo noszę warkocze.

      Usuń
    4. Jedno słowo - Pro-fa-na-cja.

      Usuń
  6. ŁAŁ, ta dlugosc jest boska :) Ja zapuszczam i zapuszczam, ale jeszcze to nie jest to, czego oczekuje ! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, widać widać poprawę :) Niestety gdy używałam szamponu Babydream, strasznie plątał mi włosy... Może w połączeniu z tą maską byłoby lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ta maska ładnie Ci wygładzi włosy po szamponie Babydream. spróbuj - nie będziesz żałować :)

      Usuń
  8. piękne;) ale ja szamponu babydream nie lubię:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gęste i błyszczące włosy! Naprawdę jest się czym chwalić,są piękne i do tego takie gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie widziałam tak ładnych, zadbanych włosów. :) Nie dziwię się, że nastąpiła taka salwa zachwytów w komentarzach. :) Gratuluję efektów i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)
      To budujące i motywuje do dalszego dbania o włosy :)

      Usuń
  11. Sliczne włosy masz Rodzynko! DO tego bardzo wyjątkowy, niepowtarzalny kolor:) Jest czego zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jak ja zazdroszczę takich włosów :( :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow piękne, nie pokazuj tak, żeby się nie popsuło,
    u mnie tak było zazwyczaj, ktoś pochwalił i wzięło w łeb ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać zdecydowaną poprawę;) U mnie ta maska z Alterry też działa cuda;) Podobnie jak Ty uwielbiam olejek z Alterry za zapach:) Masz piękne, długie i gęste włosy:) Mierzyłaś kiedyś, ile Twój kucyk ma w obwodzie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, właśnie z gęstością to u nich kiepsko. Na zdjęciach niby ładnie to wygląda, ale na żywo jest już gorzej. Nie, nigdy nie mierzyłam ;) Ale może przy kolejnej aktualizacji pokuszę się o pomierzenie ;)

      Usuń
    2. Pomiar obwodu bywa zaskakujący:) Okazało się, że mam taki sam kucyk jak Anwen, przy czym moje włosy prezentują się lichawo... Może i Ty odnosisz mylne wrażenie;)

      Usuń
    3. Skoro tak mówisz... Wierzę Ci :)
      Będę mierzyć - teraz mnie przekonałaś! :)

      Usuń
  15. Piękne włosy, długie i zadbane, no widać różnicę. Maska z Alterry jest dobra, ale moje włosy są jakieś wybredne :P raz są miłe po niej a raz sianowate.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne masz włoski :) Zazdroszczę, zazdroszczę :D
    Jak na razie z moimi mam same problemy- strasznie wypadają, a wcierki jeszcze je wysuszają :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteś prześlicznym rudzielcem:)super!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy