Opolskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych - Nowe informacje!

Wiem, że wiele z Was czekało na dalsze informacje odnośnie Opolskiego Spotkania Blogerek Kosmetycznych. Więc jak tylko udało nam się ustalić pewne szczegóły, to już biegnę się z Wami nimi dzielić :)


Spotkanie odbędzie się 18 listopada w niedzielę.
Zaczynamy o godzinie 13, przewidywana godzina zakończenia - około godz 18.
Miejsce - Kofeina 2.0, Plac Teatralny 12 (wejście z boku Teatru)

Żeby wszystko poszło sprawnie, ostrzegam - obowiązywać będą pewne zasady. Dlatego też proszę o osoby zdecydowane i chętne w tym terminie na spotkanie, aby zostawiły pod TYM postem swój adres e-mail. Na tego maila wyślę wiadomość z pełnym regulaminem. Maile będę wysyłać od jutra, czyli od 25.10.2012r.
Termin przyjmowania zgłoszeń zamykamy 2 listopada. Osoby, które zgłoszą się po 2 listopada zapraszamy na kolejne spotkania ;P Więc proszę o zdeklarowanie się jednak do tego dnia. Macie jeszcze ponad tydzień, więc zaplanujcie sobie odpowiednio czas :D

Komentarze

  1. Na to czekałam :D
    andziaqbeauty@gmail.com
    Zresztą to tylko formalność. Dobrze wiesz, że będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. e.medrzecka@vp.pl - zapowiadam się z przyjaciółką, lakieromaniaczką! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ruda.szopa@gmail.com
    aż nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będę, będę, będę:))
    daria560@interia.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie! dlaczego wypada w dzień moich urodzin ;/
    aj aj ;( trzeba to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patt, tym bardziej chodź z nami! :D

      Usuń
    2. hihi będzie dodatkowa okazja do świętowania ? :-)
      kurcze mam straszny dylemat ;(

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Póki co deklaruję się, chce przeczytać regulamin ;)
      patrycjarod18@interia.pl

      Usuń
  6. Szkoda ,że ja nie jestem z Opola :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie, nie, nie...prosze, tylko nie wtedy! w tym czasie mam juz cos zaplanowane i to na dodatek w Opolu! wiec tylko krok bedzie mnie od Was dzielil, a sie nie zobaczymy... :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez jestem zainteresowana:) strawberrymery25@gmail.com i od razu zwracam sie do blogerek z klb ze skoro to niedziela to chyba bede jechac autem i mam miejsca wolne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie chciałam zaproponować dziewczynom z Klb żebyśmy się zaczęły integrować w czasie "docierania do Opola" :) zawsze to przyjemniej i ekonomiczniej :) jakby co to piszę się na wspólny dojazd, a co i jak to jeszcze dogadamy ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. w zapasie zawsze zostaje moj czterokołowiec :P

      Usuń
    3. w zapasie mam jeszcze 2 rowery:)

      Usuń
    4. a jak spadnie śnieg to zawsze sanki moge wycągnąć ;)

      Usuń
    5. Albo narty:D Zawsze można poczuć się jak Justyna Kowalczyk;)

      Usuń
    6. aaa dopiero teraz widzę ,że machnęłam literówkę w mailu strawberrymerry25@gmail.com

      Usuń
  9. Już zgłaszałam swoją gotowość pod postem fangle, ale nie zaszkodzi jeszcze raz:)
    karminowe.usta@gmail.com

    Będę musiała jeszcze dokładnie sprawdzić, gdzie jest ten lokal, bo byłam święcie przekonana, że chodzi o ten w Kaskadzie;) Czyżby jednak chodziło o ten lokal, który stanął na miejscu Lavy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tam zaraz za opolaninem, prawda? jakaś biblioteka też tam jest i bezpłatny parking na który zawsze się wciskam :D, dobrze kojarze?

      Usuń
    2. biblioteki juz nie ma ale byla, kiedys tam byla knajpa o nazwie zapadnia. to budynek teatru, od tylu sie wchodzi.

      Usuń
    3. Teraz kojarzę:) Jak pierwszy raz czytałam o Kofeinie, to chciałam iść na tę boczną uliczkę koło ruskiego targu, która prowadzi do kościoła św. Pawła. Potem pisałyście o placu Teatralnym to wydawało mi się, że chodzi o lokal w Kaskadzie. Ale nie zaszkodzi mi się tam przejść po drodze z zakupów w Tesco;)

      Usuń
    4. bo kofeiny sa dwie - na kosciuszki i kofeina 2.0 na pl. teatralnym :>

      Usuń
    5. ja na pewno pojadę Fartem bo autobusy raczej nie krążą... Jakby co możecie pisać dziewczyny z kluczborka z chęcia sie zintegruje zm wami :) mam wolne w pracy w te niedziele i na pewno wykorzystam ten dzień by spotkac się z wami

      Usuń
    6. sabbatha, o dzięki za informację. Już myślałam, że mam jakieś zaburzenia pamięci, bo cały czas wspominam wypad do Kofeiny, który miał miejsce po obronie i jestem przekonana, że to było na Kośnego;) Nie wiedziałam, że obok siebie znajdują się dwa lokale o podobnej nazwie;)

      Usuń
  10. zgłaszam udział raz jeszcze :) zimi1989@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. też się oczywiście zgłaszam palmon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. kingamzyk@o2.pl chce byc i na pewno będę

    OdpowiedzUsuń
  13. kaprysek246@gmail.com czekam na regulamin ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak super! Mój mail: lejdish@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy