No i po urlopie... - dwa tygodnie w zdjęciach.

Jak obiecałam, tak wróciłam :) A gdzie byłam jak mnie nie było? Krótko mówiąc - zrobiłam sobie wycieczkę objazdową po Europie. Przejechałam przez: Niemcy, Luksemburg, Szwajcarię, Austrię, Włochy i Francję. Jeden weekend spędziłam w Alpach na granicy Niemiec i Austrii, a drugi weekend już w Polsce, w Kotlinie Kłodzkiej. Żeby nie przynudzać pokażę tylko kilka zdjęć.

1. Trochę przyjemności dla podniebienia ;P

2. Alpy Austriackie i rzeka Inn. Przepiękne widoki.

3. Popularny w Szwajcarii widok - tunele ;P

4. Kilka znaków, które po drodze mijałam ;)

5. Widok na deszczową Zatokę Kilońską w Niemczech.

6. Takie tam różne widoczki :D

Przejdźmy do atrakcji w okolicach Kłodzka.

1. Kopalnia Złota w Złotym Stoku.

2. Park Zdrojowy i Pijalnia Wód w Kudowie Zdroju.

3. Twierdza Kłodzka - kat, narzędzie tortur, żołnierz oraz na dole widać pięknie panoramę Kłodzka z Twierdzy.

Urlop uważam za udany. Choć nie zawsze pogoda dopisywała, to i tak jestem zadowolona. Na zdjęciach widzicie tylko część miejsc które zwiedziłam, no ale nie będę wszystkiego publikować, bo by mi zabrakło limitu na zdjęcia ;P
To co najciekawsze pewnie dla Was też pokażę, ale to już jutro. O czym piszę? Haaa, o kosmetykach! :) Udało mi się wpaść do niemieckiej drogerii Drogerie Markt i złapać za kilka smakołyków. Mam też coś dla Was. Ale o tym innym razem :)

Komentarze

  1. Już po samych zdjęciach widać, że urlop był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny urlop, musiało być niesamowicie zobaczyć tyle miejsc :) zazdroszczę i cieszę się że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysmazony bekon...:D mniam:D mi sie taki tylko na grillu udaje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szwajcarii zazdroszczę :) Tunele znam doskonale :) A z Francji zdjęć nie masz ? i więcej ze Szwajcarii poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mam więcej zdjęć. Część nie wyszła przez ulewny deszcz, a czasami zwyczajnie nawet nie wyciągałam telefonu, bo wiedziałam, że i tak nic z tego nie wyjdzie...

      Usuń
  5. Kochana zostałaś otagowana. Zachęcam do odpowiedzi:)
    http://zmalowanalala.blogspot.com/2012/10/tag-zakupy.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, fajnie że sobie odpoczęłaś i wróciłaś cała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano udało mi się wrócić bez większych uszczerbków na zdrowiu ;P Nie licząc kilku siniaków ;D

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, wybieram się nieopodal zimą w alpy Włoskie, gdzie słońce świeci naokrągło... :)

    Zapraszam na rozdanie:

    http://martuchanalesnejpolanie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-martuchy-z-green-pharmacy-i.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy