Wirtualne Studio Makijażu - metamorfozy bez brudzenia pędzli :)

Chciałabyś wypróbować nowego makijażu, ale coś stoi na przeszkodzie? Brak Ci umiejętności, pędzli, kosmetyków? Nic straconego! W wirtualnym studio makijażu możesz eksperymentować do woli z makijażem. Możesz próbować nowych szminek, błyszczyków, cieni, podkładów, korektorów, dobierać do woli odcienie róży i tuszy.
Gdzie znajdziesz owo studio? Na oficjalniej stronie Oriflame -> KLIK.


W aplikację możesz wgrać zdjęcie swojej twarzy, albo wybrać dostępne zdjęcia modelek. Do wyboru są cztery modelki, każda o innym typie urody. Jeśli chcesz wgrać swoje zdjęcie, musi być ono zrobione centralnie na wprost i w dobrym świetle.

Wgrywając swoje zdjęcie dostosowujemy kolejno wszystko: najpierw ramkę w której ma mieścić się cała twarz i włosy, a później kolejne części twarzy:
- obrys oczu
- obrys brwi
- zaznaczamy opcję, czy usta są otwarte
- robimy obrys ust
- obrys całej twarzy
- zaczynamy metamorfozę :)


Przyznaję, że kiedy zaczęłam zabawę z dobieraniem różnych podkładów, eyelinerów, cieni i wielu wielu innych wciągnęłam się :D Świetna zabawa!
Aplikacja jest o tyle wygodna, że bez problemu możemy się w niej poruszać, wybierać kategorie, mamy do wyboru gotowe makijaże (które według mnie akurat są porażką) a na koniec zapisywać swoje projekty.

Można także wybierać różne "style" malowania eyelinerem, tuszem do rzęs, czy różem, dobrać odpowiedni sposób dla swojej twarzy czy oczu.

Co ciekawe po prawej stronie aplikacji znajduje się lista "użytych" kosmetyków. Jeśli wśród nich znajdzie się coś wyjątkowo godnego uwagi, możemy wrzucić to w listę zakupów i przy najbliższej okazji zamówić u konsultantki :)

Jak już o wszystkim opowiedziałam, to może pokażę Wam moje przykładowe "metamorfozy" :D Osoby o słabych nerwach prosi się o opuszczenie tego bloga :D

I jak Wam się podoba ta aplikacja? Będziecie coś w niej kombinować? Ja chyba nie ustanę póki nie wypróbuję wszystkich wariantów kolorystycznych ;D Dajcie koniecznie znać czy coś fajnego Wam wyszło. A może jakiś kosmetyk zwróci Wasza uwagę? W razie czego służę pomocą!

Komentarze

  1. Mam pytanie: czy wykonany makijaż da się wydrukować i przykleić :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo pytanie co zoila ; D
    Ciekawie to wygląda ;D

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, tylko próbować ;P
      Jak któraś z Was to opatentuje, to chętnie poznam sposób ;D

      Usuń
  3. Ja Cię kochana wole w "Twoich" makijażach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chciałam nieco pokombinować z kolorami, których nie używam w ogóle ;)

      Usuń
  4. Haha super zabieram się za zabawę z makijażem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w fiolecie;) Na razie nie będę odpalała tej aplikacji, bo jak się wciągnę, to moja magisterka znowu zejdzie na dalszy plan, ale jak tylko ją skończę, to wezmę się za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację, to straszny czasopochłaniacz, więc może najpierw zrób co musisz, bo potem się nie wygrzebiesz z zaległości ;D

      Usuń
    2. Mnie takie programy wciągają;P Podobnie jak Simsy;) Uwielbiałam urządzać im mieszkania;)

      Usuń
  6. Fajne!!! Na weekendzie wypróbuje, bo to na pewno bedzie złodziej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna aplikacja :D Już myślałam, że to jakieś byle co (dużo jest takich badziewnych stron) a tu takie miłe zaskoczenie po Twoich metamorfozach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też idealna nie jest, ale da się w niej troszkę pokombinować :)

      Usuń
  8. wow :D też się pobawię a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, ze to kolejny bubel, ale ta aplikacja jest całkiem fajna. Musze się tym pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie słyszałam jeszcze o czymś takim. To super zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zabawa nie wiedziałem że takie coś istnieje
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy