Lakier zmieniający kolor - BYS Salmon.

Z dwóch lakierów BYS zmieniających kolor pod wpływem ciepła dziś pokażę Wam ten, który zdecydowanie bardziej mnie do siebie przekonał. Nazwa wskazuje na to, że ma być łososiowy, a czy naprawdę taki jest?

Opakowanie - duża szklana butla, bez zbędnych ozdób, minimalistyczna.
Pędzelek - miękki, średnio wygodny, dość cienki. Wolę lepiej wyprofilowane.
Konsystencja - Zbyt lejąca, wodnista. Niewygodnie mi się maluje tym lakierem, trzeba uważać na rozlewający się na skórki lakier.
Wykończenie - półmatowe, satynowe.
Kolor - Kiedy paznokcie są ciepłe/gorące lakier faktycznie jest łososiowy/brzoskwiniowy. Po wystudzeniu paznokci, kiedy marzną ręce lakier robi się ciemniejszy, bardziej wpada w pomarańcz/róż. Ciężko sprecyzować te kolory, bo często się zmieniają ;)
Krycie - Potrzeba co najmniej dwóch warstw lakieru do jako-takiego krycia. Trzy warstwy wyglądają najlepiej, paznokcie prezentują się wtedy ładnie.
Zmywanie - Szybkie i przyjemne :)
Trwałość - U mnie słaba, lakier szybko mi się zaczyna ścierać.
Cena - około 20zł (?)
Pojemność - 14ml (sporo;P)
Dostępność - Allegro :) ale trzeba długo polować, bo szybko znikają.

Podsumowując muszę przyznać, że za taką cenę spodziewałam się lepszej jakości. Zamiast stawiać na ilość - dużą butlę, wolałabym uzyskać lepszy jakościowo produkt. Ale nie będę narzekać, bo lakier sam w sobie jest bardzo ciekawy. Często wyglądałam tak, jakbym miała każdą rękę wymalowaną innym lakierem, bo prawą zazwyczaj mam zimną, a lewą ciepłą... Jeśli miałabym polecać, to polecam najpierw dokładnie przyjrzeć się swatchom w sieci zanim kupicie któryś z tych lakierów. Ten kolor jest ładny, ale do drugiego który posiadam mam więcej zastrzeżeń. Zresztą zobaczycie niebawem :)




Komentarze

  1. szału nie ma, jakoś nie kręci mnie efekt zmieniającego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy bajer, ale szkoda, że zmienia się kolor tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa, szkoda, że nie ma większych efektów, bardziej widocznych

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne kolory :) bardzo ciekawy produkt :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. ... jakoś mnie nie powalił ... jak by to powiedziała Chylińska d... mi nie urwało :_

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie mi się podoba ten kolor :) w obu odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, też oczekiwałam, że nagle z pomarańczowego zmieni się na... niebieski xD Ale chyba tak się nie da. Różnica jest chyba bardzo mało zauważalna. Sam kolor lakieru ciekawy, ale chyba nie kupiłabym takiego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widać za bardzo różnicy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję kolejnego ;) Ciekawy efekt, chociaż szkoda że lakier nie jest tak dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy, ale daje bardzo delikatną różnicę

    OdpowiedzUsuń
  11. przez Ciebie chyba znów zacznę na niego chorować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W wersji "ciepłe" kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie to wyglada :) Gdybym miała taki lakier, to chyba bym cały czas patrzyła sie na swoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy