Podsumowanie października - zdobycze.

Ostatni dzień miesiąca sprzyja zrobieniu kolejnego miesięcznego podsumowania. U mnie jak zwykle jest to podsumowanie i pokazanie wszystkich kosmetyków o które wzbogaciła się moja kosmetyczka. Nie ma tego dużo. O dziwo zakupy kosmetyczne ostatnio jakoś mnie nie rajcują i nic mnie specjalnie nie kusi. Ok, już nie marudzę, a za to pokażę co tam do mnie przyleciało.

1. Lakiery do paznokci wygrane na rossnet.pl

2. Kosmetyki Alterra wygrane w konkursie wiralowym na wizaz.pl

3. Nagroda za zdjęcie wyróżnione na FB Wibo. 

4. Zakupy z Rossmanna.

5. Takie tam, różne :) 

To by było na tyle. Tym razem więcej wygranych niż zakupów ;) No i zdecydowanie jest to miesiąc pod znakiem Wibo ;P Chyba muszę częściej brać udział w konkursach ;P Albo i nie, bo niedługo kosmetyki by mnie w końcu zasypały...

Komentarze

  1. Świetne rzeczy :) Hehe, zdecydowanie pod znakiem Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wygrane ;D Chyba muszę zacząć brać udział w konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skromnie, ja nie wiem co się ze mną dzieje ale mnie kuszą cały czas:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no wygrane są super :) Miłego testowania, a na pewno takie będzie :) Ja póki co z rossnetu jedynie mascarę wygrałam, ale jeszcze nie znam daty odbioru hmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sprawdza się ten zmywacz z Biedronki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie narzekam. ale poczekam z recenzją, bo wiele się jeszcze może zmienić ;P

      Usuń
  6. Podoba mi się nudziak i paletka cieni z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratuluję tylu nagród :)) Wczoraj pierwszy raz kupiłam micel z Bourjois'a i jestem strasznie ciekawa jak mi się spisze :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle, gratuluję tylu wygranych ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania :)))

    U mnie te chusteczki Alterry się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ooon proszę jakie szczęście w konkursach :-) gratuluje :-)
    fajne nagrody ...
    ten figowy żel pod prysznic mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdobycze ; )
    życzę miłego stosowania ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka cieni Wibo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam tą malinkę od wibo:)
    strasznie podoba mi się to połączenie koloru lakieru z kolorem drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach ile dobroci, aż mnie korci by na zakupy się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo świetnych kosmetyków do testowania

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taką samą nagrodę z wizażu, tylko kosmetyczkę od razu wywaliłam, bo wiem że mi się nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech konsystencja balsamu z Alterry Cię nie zdziwi;) Ten produkt dość długo się wchłania, ale za to całkiem fajnie nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten sam cień z oriflame i zmywacz z biedronki ;) Za alterra nie przepadam, ale widzę, ze ty ją lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podoba cień z Inglota :)
    Gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty masz szczęście, tyle wygranych w jednym miesiącu... Ja to się cieszę ja wygram raz na kilka lat :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovly jakie ładne opakowanka ma :D
    Kurcze na mnie to działa, często skuszę się na jakiś kosmetyk właśnie ze względu na jego milutki wygląd :

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jak wygląda ten jasny lakier wibo na pazurkach :)
    A ten cień oriflame jest matowy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy