Zdobycze z ostatnich tygodni :)

Hej :)
Jako, że czerwiec jest u mnie miesiącem wielkiego oszczędzania, to zbyt wielu postów z zakupami tutaj nie uświadczycie ;P Niemniej jednak wymianki i współprace nadal mam aktywne ;P A i małe zakupy sobie zrobię. To dzisiaj może podsumuję minione dwa tygodnie.

1. Paczka z wymianki z Patrycją.
Miał być tylko krem tonujący Alterra, a dostałam jeszcze cień do powiek i próbkę maski Avon :)

2. Paczuszka od Bielendy (akurat pogoda się poprawiła:))
- mleczko do opalania
- balsam po opalaniu
- emulsja do mycia twarzy
- serum i maseczka x3

3. Moje małe zamówionko z Ori ;)
- krem pod prysznic
- czarny eyeliner

Komentarze

  1. ładny kolor cienia do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo Bielenda.. :) nie słyszałam o tych produktach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda idealna na opalanie:) Można przetestować kosmetyki od Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor cienia do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem tonujący z Alterry jest bardzo fajny, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, jak Ci się Alterra spodoba Rodzyneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam niedawno ten krem z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poiwedz jak będzie się u ciebie sprawdzac krem tonujący z alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremu z Alterry używam zamiast podkładu i bardzo go sobie chwalę :)

    Buziaki, Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać jak się będzie zachowywał krem tonujący Alterry )

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy:-) też mam ten eyeliner z oriflame ale w kolorze szarym:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten eyeliner, ale w kolorze szarym. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś ten eyeliner z Oriflame, ale jakoś nie lubię się malować nimi i oddałam mamie... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taki sam cień. dobrze się spisuje, kolor cudny, miałam okres kiedy malowałam się nim codziennie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa jak spiszą się produkty z Bielendy :)
    produktów z Oriflame mało co zamawiam, nie znam ich zbyt dobrze
    może się nawzajem poobserwujemy?
    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na makijaz z tym cieniem :)))
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy