O chamstwie, znieczulicy i hipokryzji ludzkiej...

Piszę o dość nietypowej porze. Nie planowałam tej notki, ale sumienie nie dało mi spokoju. Na portalu wizaz.pl trafiłam na informacje na temat pewnej dziewczyny. Chodzi o Agę199118. Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż jest to osoba trochę upośledzona, chora. Jednak mając dostęp do internetu zapragnęła tak jak i my, założyć bloga i swój kanał na YT. Nie byłoby w tym nic strasznego i okropnego, gdyby nie to, że ludzie robią sobie z niej pośmiewisko :(
Ktoś założył jej fan page na Facebooku - https://www.facebook.com/FanpageAga199118 , same możecie poczytać jakie głupoty ludzie tam wypisują. Nie rozumiem jak można być tak głupim, bezmyślnym lekkoduchem??? Jak można naśmiewać się z osoby chorej, podsuwać jej głupie pomysły, zadawać bezsensowne pytania??? Ja już zgłosiłam ten fan page. O tym jak można to zrobić mówi w swoim filmiku także vlogerka waniliowymakeup:

To jest naprawdę ponad moje pojęcie.
Pod filmikami Agnieszki również sterta tragicznych komentarzy. To jest jej kanał - http://www.youtube.com/user/aga199118 i adres bloga - http://www.theagga1991.blogspot.com/
Sama Agnieszka twierdzi, że jest osobą zdrową. Ale oglądając to co się tam dzieje, śmiało można wysnuć inne wnioski. Martwi mnie to, że cała sprawa może się źle skończyć. 
Słuchajcie, jeśli możecie, to zgłaszajcie ten fan page, a jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, to proszę Was - działajcie! Niektórzy idioci mogą Agnieszce zrobić krzywdę, o to się najbardziej obawiam. Jest mi strasznie przykro jak widzę rosnącą ilość "fanów" na tej stronie na Fb, a tym bardziej jest przykro kiedy czyta się te durne komentarze... Już całkiem tracę wiarę w ludzi...

Komentarze

  1. Jestem w ciężkim szoku... Już zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam komentarze pod jej filmikami, niektórzy to sorry za wyrażenie, ale po prostu zjeby...

    OdpowiedzUsuń
  3. ludzie są jak hieny.... nie znają żadnych granic, dopóki nie stanie się tragedia

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czytałam komentarze,rece opadają.... Już nawet pomysliłam, że tych idiotów którzy wypisują te durne komentarze po części są zazdrośni, że taka dziewczyna się nie wstydzi, a "normalny" człowiek nigdy by za kamera nie zasiadł by coś nagrac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia po co to robią. Może chcą się jakoś dowartościować czyimś kosztem?

      Usuń
  5. W głowie się nie mieści.. tylko jedna myśl - czy ta dziewczyna nie będzie miała nic przeciwko? Tzn.. czy sobie nie pomyśli że to nie jej "fani" ale wy(my?) działamy na jej niekorzyść? Że chcemy ją zaszczuć? Czy ktoś jej może to wyjaśnić? Żeby z tego też nie było tragedii, nawet jak się działa w dobrej wierze...

    Zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma nieco "ograniczone" myślenie. Jeśli ktoś jej takiego czegoś nie powie, nie pokieruje nią, to jej nie przyjdzie do głowy, że ktoś może jej zrobić krzywdę. Czy to miałybyśmy być my, czy ci pseudo fani z Fb.

      Usuń
  6. Rany, brak słów na ludzkie zachowanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie myślałam, że ludzie mogą być tak podli. i jeszcze się z tym nie ukrywają...

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem jak można być takim chamem i prostakiem, żeby się z kogoś tak perfidnie naśmiewać...

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie nie wiedziałabym o niej gdyby nie moja przyjaciółka, a później fejsbookowi znajomi mnie uświadomili. Początkowo może to i było śmieszne jak mi przyjaciółka opowiadała, ale gdy zobaczyłam film zmieniłam zdanie. Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie takie rzeczy nigdy nie śmieszyły i nie wiem jak mogą śmieszyć....nabijanie się z innych pomaga być cool czy co? żal i niski poziom IQ...nudzi się ludziom widocznie i zamiast wziąć się do pracy czy nauki siedzą na fb...co za dno....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie cos się szerzy w świecie... Sama znam osobiście masę takich osób ;/
      Zawsze ludzie znajda sobie kogoś zeby się z niego naśmiewać... :(

      Usuń
    2. Nie wiem co nimi kieruje, ale to okropne, że takie bzdury wypisują także dorośli (?!) ludzie!

      Usuń
  10. Niektórzy ludzie to świnie...
    Cieszę się, że są na świecie osoby takie jak Ty, które bronią niewinne osoby od oprawców :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za Agę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko udało się cokolwiek zdziałać. Same chęci czasami nie wystarczają...

      Usuń
  11. Najsmutniejsze jest to, ze Ci ludzie do tego stopnia nie wstydzą się tego, co piszą, że robią to pod własnym nazwiskiem, nie wiem jak można być tak prymitywnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezmyślność tępych ludzi mnie przeraża...
    Często spotykam się z różnymi ludźmi, tymi pełnosprawnymi i tymi z niepełnosprawnością. I przyznam, że od nich można dużo się nauczyć- inne patrzenie na świat, życie i jego wartości. A to jest niezwykle fajne:)
    W tym przypadku osoba zainteresowana nie rozumie problemu, i w tym tkwi całe sedno....

    Miejmy nadzieję że załoga FB zareaguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam styczność z chłopakiem cierpiącym na porażenie mózgowe. Nigdy nie powiedziałabym na niego złego słowa. Chłopak jest świetny i jeśli ktoś jemu krzywdy nie robił, to on też był spokojny. Szkoda, że ludzie tego nie potrafią zrozumieć :(

      Usuń
  13. Ech co to się dzieje, jedna wielka masakra. Ludzie nie znają granicy, piszą wszystko, by urazić drugą osobę, współczuję tej Agnieszce..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uważam że trzeba dotrzeć do opiekunów tej dziewczyny żeby jej wytłumaczyli co robi i jak inni to odbieraja. Ale bardzo mi jej szkoda, ludzie się naśmiewają bo są anonimowi. A gdyby to spotkało ich bliskich czy dzieci ciekawe czy bylo by im tak do śmiechu! Popieram twój apel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby najlepiej dotrzeć do rodziny. Tylko nie wiem jak tego dokonać???
      Chodzą też pogłoski, że matka dziewczyny jest w takim samym stanie. Ale ile w tym prawdy?

      Usuń
  15. zgłosiłam. masakra. brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  16. tak się dzieje nie tylko w internecie, ale wszędzie, ludzie to bestie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórzy ludzie są okropni, brak słów po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, zatkało mnie... Nie potrafię zrozumieć okrucieństwa wobec innych... jezu. już zgłaszam tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam jej filmiki, czytałam komentarze.. Brak słów po prostu. Ale z drugiej strony uważam, że jej rodzice czy opiekunowie powinni mieć kontrolę nad tym co w Internecie robi, o czym mówi.. dla jej własnego dobra. Nie mam tutaj na myśli tego, że ludzie niepełnosprawni powinni się zamknąć w piwnicy i nie pokazywać nikomu, ale w dzisiejszym okrutnym świecie niektórych rzeczy powinno się nie robić, żeby nie prowokować idiotów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ludzie to bydło...
    Szkoda dziewczyny, podziwiam ją za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Równiez juz wczoraj zgłosiłam... Kazdy ma prawo robic to co chce nizaleznie od tego, czy jest chory, brzydki itp... Inaczej to by nic sie nie działo. Po prostu Polska. I gdzie tu hojnosc innych ? Nie rozumiem tego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chce wyjsc na pesymistke, ale ja juz w ludzi od dawna nie wierze. Swoje widzialam. Swoje slyszalam. Swoje wiem.
    Oczywiscie boje sie tez, ze przez swoje podejscie, spowoduje, ze ludzie beda jacy sa, okrutni, znieczuleni.
    Ludzie musza dbac o edukacje dzieci. Trzeba uczyc ich szacunku, zrozumienia itp.

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko pod kontrolą. w porę zareagowalismy. Agnieszka na razie nie bedzie nagrywac filmow. Dotarlam do jej rodziny, udalo mi sie porozmawiac z Ciocia i Kuzynka. Ojciec Agi nie zyje, a brat i mama rowniez sa uposledzeni. Rozmawialam tez z nia i rozumie, ze to dla jej dobra. Sama zglosila fanpage do usuniecia, osoby, ktore go stworzyly jakos sie nie kwapia, aby to zrobic. Jest mi naprawde niezmiernie przykro. Chcialam Wam wszystkim z calego serca podziekowac za pomoc w zglaszaniu strony. Miejmy nadzieje, ze FB przejrzy nasze zgloszenia i zareaguje jeszcze.
    waniliowymakeup

    OdpowiedzUsuń
  24. A może ktoś z was, wielcy obrońcy, pomyślał o tym, że wcale nie pomogliście Adze, tylko wręcz przeciwnie? Zabraliście jej jedną z (zapewne niewielu) przyjemnych rzeczy w jej życiu - kręcenie filmików, tylko dlatego, że wydaje wam się, że wiecie lepiej, co jest dla niej dobre. Poza tym, ciśniecie po ludziach, którzy polubili jej fanpage - a skąd oni mogli wiedzieć, że Aga jest (rzekomo - bo nie przyznaje się) chora, a nie po prostu głupia? Wiadomo, że idiotów na youtube jest wielu. Matki Teresy od siedmiu boleści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pod uwagę, że ja nie neguję samego nagrywania filmików. Wkurzają mnie idioci, którzy zostawiali bezsensowne komentarze na Fb, którzy sugerowali jej nagrywanie filmików na tematy totalnie głupie, którzy prosili o pozdrowienia i potem z tego kpili. Owszem, czemu ma nie kręcić filmików? Niech kręci, niech prowadzi bloga. Ale tem fan page założony przez pseudo fanów to duża przesada.

      Usuń
    2. Przykre, że to się nadal ciągnie w ten sam sposób :(

      Usuń
  25. Mój Boże... To co się wyrabia na tym Fan Peadzu to masakra... Po prostu piekło! Przyznam wam się że kilka razy płakałam z powodu oczerniania Agaty... Pomóżcie jej...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też czytałam te komentarze pod tymi filmami i zastanawiam się kto jest bardziej upośledzony czy ta dziewczyna czy ci co takie chamskie komentarze dają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy