Zima za oknem, wiosna na paznokciach - Miętowy sorbet od Sally Hansen.

Powrót zimy zdecydowanie większości osób nie przypadł do gustu. 
Ja też zimy mam już serdecznie dość. Najchętniej nie wychodziłabym spod kołderki ;)
Zafundowałam sobie za to wiosenny akcent na paznokciach. Mięta na wiosnę - to jest to!


Opakowanie - wysoka, spora butla, masywna, z długim pędzelkiem i rączką.
Pędzelek - płaski, gęsty, wygodny, z długim trzonkiem :)
Konsystencja - lakier jest dość gęsty, treściwy, nakłada się przez to dość grubą warstwę na paznokcie. Mimo to wysycha szybko.
Wykończenie - kremowe.
Kolor - wyrazista, rzucająca się w oczy mięta. Obok takich paznokci nie da się przejść obojętnie, czy ich nie zauważyć :)


Krycie - już jedna warstwa nieźle kryje, ale najładniej paznokcie wyglądają z dwiema warstwami emalii.
Zmywanie - bez zastrzeżeń czy kłopotów :)
Trwałość - kwestia indywidualna. U mnie to chyba wina bazy, ale po 2 dniach zaczął odpryskiwać na bokach paznokci.
Cena - około $3/ 20zł
Pojemność - 11,8ml
Dostępność - online, nie wiem czy stacjonarnie gdzieś dostaniecie (Super Pharm???). Ja swój egzemplarz dostałam w prezencie :D


Kolor śliczny, połysk niezły, aplikacja bez większych problemów. Lubię go :) 
Choć rzadko noszę go na paznokciach, bo muszę mieć odpowiedni nastrój na takie kolorki, to miłośniczkom mięty polecam! 
Jeśli będziecie mieć możliwość zakupu - nie wahajcie się.

Komentarze

  1. Ładny, lubię takie kolory, szczególnie wiosną i latem. Te lakiery można dostać w Super-Pharmie, Naturze i Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze? Oo, widziałam odżywki SH, ale kolorowych emalii już niet.

      Usuń
    2. U mnie są też lakiery kolorowe. Choć szczerze mówiąc teraz na półce z tymi lakierami hula wiatr, jak w większej części sklepu :D

      Usuń
    3. Heh, czasami się cieszę, że nie mieszkam w dużym mieście ;P Ale tylko czasami :) Mój portfel mniej się cieszy...

      Usuń
  2. kolorek ciekawy :) U mnie dzisiaj morsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek :) Jeśli chodzi o dostępność to w niektórych Rossmanach są półki z SH oraz super-pharm.. Jednak jak wiadomo internet - dużo taniej :)
    Chyba będę musiała się zdecydować na jakiś kolorek z Xtreme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoim Rossie rzadko bywam, ale nie zauważyłam półki z SH ;) Ale faktycznie w sieci nawet z przesyłką nieraz bardziej się opłaca...

      Usuń
  4. nawet tak troszkę w pistację wpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie owszem - ale to zależy od oświetlenia :)

      Usuń
  5. Od razu jakoś wiosenniej się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek, mam podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mięta jest idealna na przywołanie wiosny :) piękna ta Twoja kremowa miętka - moje wszystkie mają jakieś drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow cudowna- idealna miętka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny - poczułam przez chwilę wiosenkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny- taki... orzeźwiający!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentuje ;) W końcu jakoś tę wiosnę przywołać musimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na paznokciach wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy