Antyczna bogini o pudrowo różowych paznokciach.

Kupiłam ten lakier stosunkowo niedawno i rzadko kiedy po tak krótkim czasie poświęcam notkę kosmetykom. Jednak z uwagi, że lakier pochodzi z edycji limitowanej chciałam się uwinąć, żeby niezdecydowane dusze mogły jeszcze ewentualnie go zdobyć. 


Kręconowłosa Afrodyta przepasana jasną szatą okalającą jej ciało aż do stóp odpoczywa spokojnie na skale u stóp Morza Śródziemnego. 
Ciepłe fale bijące o brzeg muskają jej stopy delikatnie, relaksując i kojąc jej piękne ciało.
Obok niej leży bukiet kwiatów. Bukiet róż. Afrodyta bierze jeden kwiat w swoje dłonie, dotyka miękkich płatków. Przygląda się róży, jest idealna, piękna. Jak i sama kobieta, która dzierży w dłoni owy kwiat. 
Jej paznokcie idealnie współgrają z delikatnie różowymi kwiatami. Ktoś mógłby pomyśleć, że kwiaty z zazdrości urosły tak piękne... A może tak właśnie było?


Opakowanie - spora buteleczka, w kształcie walca. Zakrętka srebrna, plastikowa, matowa.
Pędzelek - dosyć szeroki, stosunkowo wygodny.
Konsystencja - gęsta, ale nie sprawia problemów. Nie umazałam sobie skórek i palców, więc jest dobrze :)
Wykończenie - kremowe.
Kolor - antyczny róż, pudrowy, nieco przybrudzony, w cieniu wpada w brąz, nieco nudziakowy, czasami z przebłyskiem pomarańczu. Śliczny :)
Krycie - już jedna warstwa ładnie kryje, ale do stuprocentowego krycia wskazane są dwie warstwy lakieru.
Zmywanie - bezproblemowe, lakier się nie rozmazuje, gładko schodzi wraz ze zmywaczem.
Trwałość - kwestia indywidualna. U mnie nie było najgorzej, zmyłam go po dwóch dniach bez większych uszczerbków ;)
Cena - 8,90zł
Pojemność - 8ml
Dostępność - tam gdzie szafy Essence czyli: Drogerie Natura, Hebe, Perfumerie Douglas, Super Pharm i inne :)


Komentarze

  1. Chyba będę musiała się po niego wybrać, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek całkiem przyjemny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalny odcień!
    nie mam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę śliczny :). Nie wpadłam na to, żeby przyjrzeć się lakierom z tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Lubie takie przygaszone róże/czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooooooooooooo ładny kolorek...ale dla mnie bardziej "cegła" niż "pudrowy róż" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek. U mnie lakiery z Essence wytrzymują jeden dzień, gdzie lakiery po 2 zl potrafią wytrzymać 4-5 dni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy