Aktualizacja włosowa - stan na marzec + aktualna pielęgnacja.

Tak jak obiecałam na Facebooku, tak też ukazuje się dzisiaj aktualizacja włosowa.
Niewiele się zmieniło od lutego, nie jest ani gorzej, ani lepiej. 
Zmieniły się tylko kosmetyki do pielęgnacji włosów. 
Ale spójrzcie same jak na dzień dzisiejszy wyglądają moje włosy:

Jest połysk, da się je jakoś rozczesywać - nie ma tragedii ;) 
Marzy mi się jednak bardziej gęsta czuprynka i grubsze włosy...

W tym miesiącu kosmetykami po które regularnie sięgałam aby myć i pielęgnować włosy jest seria z Alverde. Szampon i odżywka z olejem arganowym i migdałowym. Przyznam szczerze - nie robią one na mnie wrażenia, moje włosy je ledwo tolerują... No ale zużyję i raczej więcej po nie nie sięgnę.


Komentarze

  1. pięknie wyglądają :) zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A ja właśnie kombinuję i planuję ścięcie :D

      Usuń
  2. Moje włosy ledwo tolerują ogólnie szampony z Alverde :( mam po nich łupież...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... No ja póki co łupieżu nie mam i mam nadzieję, że mnie nie dopadnie. Nie uśmiecha mi się z nim walczyć.

      Usuń
  3. Masz gęstą czuprynę;) Twoje włosy na tle moich przypominają dżunglę;) Aczkolwiek rozumiem, że kucyk zawsze mógłby mieć większą średnicę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a il ja bym dała, żeby mieć taki kręciołki jak Ty :)
      Jakby nie było - kręcone też wyglądają na gęste :)

      Usuń
  4. Włosków zazdroszczę! piękne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh! rewelacyjne włosy :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :) takie lśniące! Moje są lśniące tylko na odrostach, reszta matowa i nic nie pomaga, chyba już tylko muszą odrosnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja nie mam prostych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy! Ja miałam trochę dłuższe i ścięłam, ale już niestety musiałam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy