Tydzień z bublami. Część IV - Mleczko do demakijażu Blanchette.

Zdarza mi się zagapić i nie zauważyć tego, że kończy mi się jakiś kosmetyk do demakijażu. A to niestety podstawa w każdej kosmetyczce. Jako, że z pracy najbliżej mam do Kauflandu, to kiedyś podskoczyłam szybko po pracy w celu zakupienia właśnie mleczka do demakijażu. Złapałam pierwsze lepsze, jak się okazało - Blanchette, czyli marka własna Kauflandu.
Zazwyczaj używam podobnej tanioszki, bo mleczka z Biedronki, więc nie węszyłam żadnego podstępu ;) Mleczko myślałam jak to mleczko - jako tako zmyje makijaż i będzie ok.
Po wyciśnięciu na wacik ukazał się zwyczajny biały płyn jak wiele innych mleczek.
Aleeee, zaraz po przyłożeniu do oka.... auaaaa! Szczypie okropnie! Grrr, istna tragedia :/ No ale nic, jak już przyłożyłam, to chciałam chociaż powierzchownie zmyć co miałam na oku. Słabiutko zmyłam co nieco, ale ile przy tym łez wylałam - nie pytajcie.
Teraz używam go tylko do zmywania cieni z ręki po zrobieniu swatchy, na oko już tego nie położę.

Odnośnie powyższego - No raczej wodą nie dałam rady się tego pozbyć choć uparcie szorowałam. Z tymi oczami to też przegięli. Łagodzi podrażnienia? Dobre sobie... Pół godziny chodziłam z czerwonymi oczami ;)

Następnym razem kiedy niespodziewanie skończy mi się mleczko, to złapię raczej za krem Nivea i nim będę operować, niż kupię jakiś inny produkt bez czytania recenzji ;P

Komentarze

  1. oj nie miłe doświadczenie,
    zamiast mleczka dobry jest też olej do demakijażu np słonecznikowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, szczerze mówiąc pierwszy raz o ty słyszę. Dziękuję za info, na pewno kiedyś wykorzystam :)

      Usuń
  2. Niestety, ja mam tak często, chociaż może nie zaraz po przyłożeniu, a po kilkudziesięciu minutach - podrażnienie, pieczenie... Mnóstwo kosmetyków mnie uczula, dlatego jak znajdę już jeden nieuczulający, to się go trzymam kurczowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje oczy są nadwrażliwe i je większość rzeczy podrażnia... Zazwyczaj w pośpiechu sięgamy po buble...

    OdpowiedzUsuń
  4. łagodzi podraznienia, które sam wywoła...

    OdpowiedzUsuń
  5. będę omijać to mleczko z daleka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy