Jesienny gradient.

Kolejne moje podejście do gradientu na paznokciach. 
Tym razem wyjątkowo jestem z niego zadowolona.
Jednak okazuje się, że najważniejsze w całej zabawie są gąbeczki za pomocą których nanosimy lakier na paznokcie. Do tej pory używałam różnych gąbeczek - czy to do podkładu, czy zwykłej kuchennej. Teraz przerzuciłam się na te przeznaczone stricte do manicure i efekt mnie zadowala. Gdyby ktoś pytał - użyłam gąbeczek od Essence, z zestawu do zdobienia paznokci.


Gradient zachowałam w kolorystyce adekwatnej do pogody za oknem - iście jesiennej. 
W sumie nic dziwnego, dziś mamy już pierwszy dzień września, co oznacza, że będzie coraz chłodniej i deszcze częściej nas będą odwiedzać. 
Takie właśnie szaro-żółte niebo często widuję za oknem, kiedy zapada zmierzch. I to właśnie ono było moją inspiracją. 



Do wykonania zdobienia użyłam czterech lakierów widocznych na poniższym zdjęciu. 
Biały Colour Alike posłużył mi jako baza pod zdobienie, a Seche Vite utwardziło i nadało połysk paznokciom. 


Komentarze

  1. podoba mi się, rzadko można oglądać gradient w takich kolorach a jak świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tam lubię niestandardowe połączenia kolorów :)

      Usuń
  2. świetne wykonanie! bardzo spodobało mi się połączenie kolorów:)

    ps. dziękuję za odwiedziny i bardzo miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biały lakier w tym połączeniu wygląda jak śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio wygląda u Ciebie na biały? W rzeczywistości jest to pastelowa żółć...

      Usuń
  4. Podoba mi się połączenie żółci i szarości, ale jakoś nie u mnie :D. Co prawda mam na myśli ubiór, ale i na paznokciach takiego połączenia nie praktykowałam. Sympatycznie wygląda ta cytrynka z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam waniliowy mysecret jest bardzo fajny;) ładne mani;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow.. Robi wrażenie :)) Piękne połączenie kolorków :)) Mi za piernika tak ładnie nie chce wyjść czarowanie gąbeczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nigdy jeszcze nie wyszedł gradient na paznokciach, ale chyba faktycznie muszę kupić te gąbeczki z Essence :) śliczny mani!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to połączenie kolorów, mm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kształt i ciekawa połączenie ombre

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Bardzo mi się podoba taki "dwukolor" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łódzka seria colorsów podbiła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie, chociaż ja bym chyba robiła w drugą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taka opinią też się spotkałam :)
      Ale ja zawsze robię gradient od ciemniejszego koloru do jaśniejszego ;P

      Usuń
  15. jak dla mnie to jest taki mani na pożegnanie słonecznego lata i przywitanie szaro burej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo wow, świetne połączenie kolorów. Z początku też myślałam, że to biały. Ale strasznie fajny lakier, taki nietypowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. zaskakująco podoba mi się to połączenie! :) i świetne przejście kolorów

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie się dziś zastanawiałam nad ombre. Ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy