Flejksy zatopione w błękitnej lagunie.

Czasami zdarza mi się kupić lakier do paznokci z myślą o tym, jaki nałożę na niego top. 
Na jednym lakierze widzę brokat, na innym glitter, a na jeszcze innym flejksy.
Właśnie z myślą o flejksach zakupiłam lakier Deborah Milano. 
Nie pomyliłam się - połączenie uważam za udane. No ale flejksy generalnie dobrze wyglądają na ciemnych bazach.


Jak już wspominałam, bazą tego manicure jest lakier Deborah Milano. Uprzedzając Wasze pytania, lakiery Deborah są dostępne w niedużych drogeriach, u mnie była to drogeria Astor. Lakier nr 55 Blue Lagoon to ciemnoniebieska emalia wpadająca czasami w zieleń. Solo jest również ciekawy i wpasowuje się w jesienną kolorystykę.


Flejksy to twór My Secret o numerze 104. Wielbię je miłością wielką i bardzo żałuję, że ciężko uchwycić ich urok na zdjęciach... Bo na żywo, kiedy pada na nie światło wyglądają po prostu obłędnie!


Z połączenia obu powyższych lakierów wyszło mi coś takiego:

Tutaj może kolor lakieru jest słabo oddany, ale za to widać ładnie te efektowne flejki o których wspominałam wcześniej:


I jak Wam się podoba ten mani? 
Lubicie efekt rozlanej benzyny, który dają flejksy?
Ja zdecydowanie bardziej wolę flajki niż trudne do zmywania brokaty ;)


Komentarze

  1. myslalam,że Inglota uzylaś a tu My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My Secret wygląda na prawdę bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Moje uwielbienie jest uzasadnione w tym przypadku :)

      Usuń
  3. Wow super połączenie! Mi by pasowało z czarnym lakierem, i chyba tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie te flejksy kupić bo strasznie mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny top z Essence. W sumie to nie korzystam z niego zbyt często. Zdecydowanie wolę kremowe lakiery, bez żadnych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duet idealny ! swoją drogą topper z my secret chodzi mi po głowie już od dłuższego czasu /// ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj właśnie mam w planach zmalowanie czegoś z tym My Secret :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś wypróbuję, najbardziej mi się podobają takie błyskotki na czarnym tle

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamusiu, bajeczny ten mani!! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakies potrafią upiększyć każdy lakier. Na ciemnych mocno podkreślają kontrast pomiędzy własną, jasną bartą, na jasnych natomiast delikatnie i tajemniczo opalizują. Połączenie z granatowym lakierem wyszło bardzo elegancko, a i owy granat sam z siebie wygląda obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy