Moje kredki do oczu i eyelinery.

Jakoś zebrało mi się na podliczanie zbiorów, segregowanie, układanie, sprawdzanie jak to jest z moją kosmetyko-manią ;) Dzisiaj padło na wszelkie moje eyelinery żelowe, w pędzelkach oraz kredki do oczu. Śmiesznie wyszło, bo najmniej lubię kredki, a jak się okazuje mam ich najwięcej ;) Cóż... Przypatrzmy się nieco bliżej.

Zacznijmy od eyelinerów żelowych, których posiadam sztuk dwa :)

1. Catrice ger eyeliner 020 It's Mambo Nr 2
2. Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris


5. Very Me eyeliner green (Oriflame)

6. Essence Long Lasting eye pencil 14 Think Khaki!
7. Essence 2 in 1 kajal pencil 01 black&white
8. Oriflame Beauty eye intensity - intense black
9. Oriflame Beauty brow definer pencil - medium

To by było na tyle. Wyszło mi dokładnie 11 sztuk, co nie jest zawrotną liczbą jak sądzę ;) Z tej okazji leci do mnie jeszcze niebieski eyeliner Beauty UK. Przydałoby się jeszcze coś w fiolecie, ale to kiedyś przy okazji ;)

Jeśli któraś kredka, albo eyeliner Was szczególnie zainteresował, chcecie dokładniejszą recenzję, albo makijaż to piszcie śmiało - jestem otwarta na propozycje :)

Miłego dnia :*



Komentarze

  1. Kolekcja w sam raz:) Po co mieć kolekcję składającą się z 500 kredek, czy eyelinerów i większość nieużyta lądowałaby w koszu...

    Swoją drogą podobają mi się te kredki Emily:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No... Sporo tego! Ja mam tylko dwa eyeliney- czarny (wibo) i niebieski (wibo) którego nie używam już ;p A za kredkami nie przepadam. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę o parę słów o tym zielonym linerze z Oriflame :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja :D Ja bardzo lubię ten liner z Catrice!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki 10 i 11 mają cudne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zbior:-) Kilka z checia bym Ci zabrala;))))
    Te kredki z Ori sa jeszcze dostepne? bo bardzo je lubilam ale teraz juz jestem poza oferta;)i zapomnialam o nich....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy