Post śniadaniowy :) O moich owsiankach słów parę ;)

Poranną porą, o porannym posiłku - śniadaniu ;)
U mnie najpopularniejszym śniadankiem jest właśnie owsianka.
Dlaczego? Owsiankomania zaczęła się u mnie kiedy zainteresowałam się dietami i zdrowym odżywianiem.
Może uda mi się dzisiaj którąś z Was zachęcić do spróbowania? Fajnie by było :D

Jak można jeść owsianki? Na różniaste sposoby:
- gotować płatki na mleku i dorzucać dodatki
- zalać płatki owsiane wieczorem, a rano dodać do nich jogurt
- zrobić z płatków owsianych placuszki
- przygotować ją z budyniem
- podawać z suszonymi owocami
- dodawać do niej serek wiejski lub jogurty
- dodawać aromaty do ciast, cukier waniliowy, miód
- dodawać świeże sezonowe owoce, czekoladę, biszkopty
- możecie też spróbować na słono - ja tak nie jadłam, bo lubię wszystko co słodkie :D

Czujecie się zachęcone? Jeszcze nie? No to popatrzcie jeszcze :)




Smacznego :)

Komentarze

  1. No jakoś nie mogę się przełamać, a wiem, że powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, całe lata nie jadłam owsianki :D
    Wolę chyba jednak ciasteczka owsiane bez pieczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam już fazę na owsiankę ale teraz z rana wolę jeść kanapki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że smakowałaby mi bardzo, ale nie mam cierpliwości do jej robienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom nom nom :) Uwielbiam owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heh.. u mnie owsianka to przykre wspomnienie z dzieciństwa.
    Mam problem z jej przełykaniem- wiadomo jaki odruch powoduje :/
    Wyglądają pięknie! ale wiem, że nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy