Loreal Wear Infinite QUAD 215 Frocus

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj mam dla Was swatche i makijaż wykonany moją nową paletką Loreal Wear Infinite QUAD 215 Frocus. Cieszę się, że ją wygrałam, bo akurat takich kolorów w moich zbiorach brakowało.
Jest to paletka 4 cieni - dwa są matowe, a dwa perłowe.
A tak cienie prezentują się na skórze:
Jak widać pigmentacja nie najgorsza, można by rzec nawet, że całkiem dobra :)
Na bazie cienie wytrzymują cały dzień, bez bazy nie aplikowałam, więc nie wiem.
Kolory moim zdaniem świetnie dobrane - mam już wiele pomysłów na ciekawe makijaże.
Paleta nada się zarówno do makijaży dziennych jak i tych na wieczorne wyjścia.
Poniżej prezentuję mój wczorajszy makijaż z użyciem tej paletki. Na tyle mi się podobał, że nawet zrezygnowałam z kreski :)
Tak, wiem, że niebieskie cienie to dla mojej tęczówki morderstwo, ale od czasu do czasu sobie pozwolę na to ;)

Komentarze

  1. Eee tam, całkiem nieźle Ci pasują te cienie :)
    Ogólnie ciekawy makijaż, a jak chciałabyś zobaczyć "niebieskie morderstwo dokonane na tęczówce" to mogę zmalować coś specjalnie dla Ciebie na moich oczach - to to jest dopiero masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja bardzo chętnie zobaczę :D

      Usuń
    2. http://3.bp.blogspot.com/-4tvD7fpRVpA/Tvs-WRKeHTI/AAAAAAAAEi4/iT3AL1_24nM/s640/0404-paletki+cieni+sensique.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/-ed24kjExH1A/TnOZiXf5pWI/AAAAAAAADbA/XFOJ0wKh7-0/s640/0101-cienie+sensique.jpg
      Kwestie techniczne pomiń, to stare makijaże ;)

      Usuń
    3. Ha ha :) Ten matowy to faktycznie morderca :D
      Ok, tutaj mamy żywy przykład na to, że niebieskie cienie zdecydowanie nie pasują brązowym oczom :)

      Usuń
    4. Dokładnie - trzymam się więc moich ukochanych brązów i zieleni ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, dżinsowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy