Wibo Express Growth 344 - zielono mi :D

Pozostając w temacie paznokci, lakierów i wiosny :) Ostatnio nabyłam śliczny zielony lakier do paznokci. Szukałam czegoś jasnego, bo jasnych lakierów brakowało mi w moich zbiorach. Więc przy okazji wizyty w Rossmanie upatrzyłam sobie w szafie Wibo ten oto okaz.
Aby uzyskać idealny dla mnie kolor i krycie potrzebowałam trzech warstw... Ale za to tym lakierem całkiem przyjemnie się maluje, bez większych problemów. Szkoda tylko, że długo schnie. Zresztą co tam! Ważne, że jest ładniutki :D




Komentarze

  1. Genialny kształt paznokci - o kolorze lakieru nie wspomne, bo mnie sie bardzo podoba no i jest z mojej ulubionej firmy, także skusze sie na niego bez watpienia :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czaiłam się na tę zieleń w Rossmannie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten kolor ;) Muszę w końcu upolować ich lakiery, już mam jeden upatrzony na bank :D
    I jakie pazurki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwna ta zieleń ale nie taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jeszcze takiego kolorku ;D
    wygląda trochę jak zgniła zieleń ;D mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go mam, bardzo podoba mi się ten nietypowy kolor. Poza tym ta cena ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, a Ty masz cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię te lakiery...i u mnie nie schną długo:) może to od bazy zależy etc...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy