Moje róże do policzków i brązery.

Wczoraj kredki i eyelinery, to dzisiaj idziemy w innym kierunku. W końcu twarz też trzeba wykonturować odpowiednio :) Do tego służy mi mała kolekcja róży i brązerów.

Podzielmy sobie to na mniejsze partie ;)


1. Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls - Natural Bronze
2. Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls - Natoral Radiance


3. Collection 2000 Blush 03 Breathless
4. Collection 2000 Blush 04 Trouble


7. Sensique (szczegóły nieznane ;P )

Zbiór liczy sobie dokładnie siedem sztuk kosmetyków do modelowania twarzy. 
Wszystkie kolorki mi podpasowały i używam ich w zależności od humoru, pogody, pory roku, makijażu oka i stroju ;) 
Jeśli coś Was szczególnie zainteresowało - piszcie :)

Miłego dnia :*

Komentarze

  1. Ładny zbiór :) Czy powinnam życzyć, żeby się dalej powiększał? ;)

    Ja dotychczas miałam 1 róż, aż tu nagle uległam wymiankom.. i skończyłam z 6ma + 3 brązerami/rozświetlaczami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sensique mi się podoba bo coś ostatnio kuszą mnie takie maty i ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie poczułam wstyd, bo ja takich specyfików nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego masz ;) Najbardziej wpadł mi nr 03 z Collection 2000 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy