Wygrana z Pomaderii i tusz IsaDora.

Witam w ten zakręcony dzień. Dlaczego zakręcony? Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj pogoda zdecydowanie oszalała ;) Słońce->deszcz->mżawka->słońce->ulewa->słońce itd ;)

Pochwalę się Wam moją ostatnią wygraną. Wczoraj doszła do mnie paczuszka z nagrodą za wygraną na portalu Pomaderia.pl :) Mimo iż wiedziałam co będzie w paczce, to nie znałam kolorów danych kosmetyków i muszę przyznać, że jestem ze wszystkiego mocno zadowolona :)
Spójrzcie jakie smakołyki dostałam:
Cóż tam się kryje?
  • REVLON Róż do policzków z bronzerem Beyond Natural 400 PINK ROSE 
  • Loreal cienie Wear Infinite QUAD 215 Frocus 
  • Sally Hansen, Thin Lip Collagen Boost (Błyszczyk powiększający usta) 
  • MAYBELLINE COOL EFFECT - KREDKA I CIEŃ W JEDNYM 
  • Revlon Custom Eyes Tusz z Regulowaną Szczoteczka 
  • REVLON COLORSTAY 110 Ivory cera normalna i sucha

Oprócz tego, wczoraj kurier przywiózł mi mascarę od KissBoxa jako rekompensatę za niemal przeterminowane produkty z lutowego pudełka.
Ostatnio cierpię na nadmiar mascar, więc poczeka sobie, aż pokończę wszystkie inne.

A jutro czekajcie na swatche i makijaż z wykorzystaniem nowej paletki Loreal. Powiem Wam, ze jak na razie wywarła na mnie mega-pozytywne wrażenie :)

Komentarze

  1. gratuluję, super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten podkład. Gratuluje wygranej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;)) Bardzo fajne rzeczy Ci sie trafiły ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tego jasnego podkładu z Revlonu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy