Zakupowo-zdobyczowo =)

W lutym podsumowania miesiąca nie było. Dlatego też dzisiaj pokażę Wam moje zdobycze kosmetyczne z kilku ostatnich tygodni. Wreszcie wykorzystałam bony w Rossmanie i udało mi się wygrać konkurs na recenzję Oriflame. Więc dzisiaj będzie "na bogato" ;)

Na pierwszy ogień idzie zdobyć z Biedronki - zestaw Eveline, w którego skład wchodzą:
- puder w kamieniu Celebrites Beauty - bardzo się cieszę, że tanio dostałam jakiś puder, który skitram do kosmetyczki, bo skończył mi się puder w kamieniu z Miss Sporty :)
- maskara Volumix Fiberlast - na razie musi grzecznie poczekać w kolejce, bo mam kilka innych maskar w użyciu ;)
- skoncentrowana odżywka do paznokci Total Action 8w1 - już poszła w ruch, zobaczymy czy coś zdziała z moimi rozdwojonymi paznokciami...

Co zakupiłam w Rossmanie?
- Alterra olejek do masażu migdały i papaja - mi nie będzie on służył do masażu, a do włosów, za które muszę się ostro wziąć, bo są strasznie przesuszone...
- Rimmel Match Perfection kremowy podkład w żelu - musiałam wybrać jakiś podkład, a myślę, że na nadchodzącą wiosnę ten będzie dobry (na razie zdaje egzamin)
- Wibo Express Growth lakier do paznokci z zaawansowaną multi-witaminową  formuła wspomagający wzrost paznokcia nr 344 - bardzo ładny wiosenny kolorek, zachwycił mnie nie tylko w buteleczce ale i na paznokciach
- Wibo stalowy eye liner - mam już brązowy, jestem z niego bardzo zadowolona, więc teraz zdecydowałam się na kolejny kolorek :)

Na PaaTal zamówiłam sobie:
- Beauty uk potrójne cienie do powiek sunrise - mało mi różowości w moich zbiorach ;P
- Beauty uk pearl eyliner - płynny eyeliner purple haze - lubię fioletowe makijaże, a nie mam fioletowego eyelinera -> musiałam to zmienić ;)
- Wet n Wild Cień do powiek E91409 - zauważyłam, że do tej pory nie miałam ani jednego typowo szarego cienia!!!
- DABUR VATIKA MIGDAŁOW OLEJEK DO WŁOSÓW 200ML - dbania o włosy ciąg dalszy...
I jako gratis otrzymałam tester cieni do powiek Astor Conture Mono Eyeshadow Demo 600 Parma (chyba dobrany pod kolor eyelinera ;P) 

Z Oriflame wzięłam dla siebie:
- Oriflame Beauty french manicure lakier w kolorze soft ivory
- oczyszczający peeling Optimals
- Oriflame Beauty Reveal kit - paletka trzech rozświetlaczy

 Moja wygrana:
- Maseczka do twarzy Optimals Time Relax
- Wygładzający krem pod oczy Oriflame Ecobeauty
- Oczyszczająco-nawilżający krem z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu
- dwie kredki do oczu Kohl w kolorach czarny i nude
- Lakier do paznokci Very Me Neon kolor Electric Pink
- Pomadka do ust Very Me Neon kolor Screaming Pink

Od Joanny dostałam do testów, to co sama wybrałam, czyli szampon, odżywkę i maskę do włosów z serii jajecznej, ubrane już w nową szatę graficzną :) Powiem na razie tylko tyle, że po trzech użyciach jestem zachwycona <3 Dawno nie miałam tak miękkich i puszystych włosów. Zobaczymy co będzie dalej :)

Komentarze

  1. mam ten zestaw z Joanny i też jestem pod dużym wrażeniem bo włosy są tak przyjemnie miękkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowy liner z Beauty uk i paletka rozświetlaczy z Oriflame mnie bardzo ciekawią :) I śliczny ten zielony lakier, mega wiosenny! :D Udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, zaszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobycze:) Ja się może skuszę na tą jajeczną serię z Joanny, o ile ją znajdę, bo dużo dobrego o niej słyszę co chwilę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie umieść posta o tym podkładzie Rimmel, jestem niego bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, ze coraz więcej osob kupuje kosmetyki z Biedronce i Rossmannie :)
    Dobrze , ze takie sklepy sie rozwijaja, bo nie kazdy ma dostep do firmówek :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy