Fioletowa panterka - step by step.

Witajcie.
Najpierw chciałam Wam serdecznie podziękować za wsparcie i za miłe słowa - jesteście naprawdę kochane. Podniosłyście mnie na duchu, za co bardzo dziękuję :*

Dzisiaj pokażę łatwy stepik do paznokciowej panterki.
U mnie panterka wyszła słaba, bo wybrałam zbyt mało kontrastowe kolory lakierów. Cóż, człowiek uczy się na swoich błędach :)

Co będzie potrzebne do wykonania tego wzoru?
Trzy lakiery - bazowy, do wypełnienia środeczków, oraz ciemniejszy do obwódek. Oprócz tego potrzebne będą wykałaczki - kilka sztuk, żeby móc wymienić kiedy końcówka się postrzępi.

Zaczynamy oczywiście od pokrycia paznokci lakierem bazowym.

Po wyschnięciu lakieru bazowego, przy pomocy wykałaczki robimy fioletowe ciapki na paznokciach, które będą robić za środeczki cętków.

Następnie wykałaczką i czarnym lakierem malujemy obwódki. Nie muszą być regularne, bo pantera też nie ma regularnych cętek ;)

I w ten sposób malujemy kolejno każdy pazurek. Im bardziej krzywo, tym bardziej uroczo :D

A na koniec upajamy się widokiem panterkowych paznokci :) Możne je ewentualnie pokryć jeszcze bezbarwnym top coatem, ale ja jestem leniwa i tego nie zrobiłam ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy