Dmucham na paznokcie ;)

Przychodzę do Was raz jeszcze dzisiaj.
Pokażę moje pazurki malowane metodą...dmuchaną :D
Pierwsza próba była zdecydowanie nieudana, ale postanowiłam, że Wam pokażę jak to wyglądało:

Jak widać, ogromne łaty nie nadawały się do niczego. Nie poddawałam się i podjęłam od razu drugą próbę :) Z tej już byłam duużo bardziej zadowolona :)

Ta metoda nie będzie należała do moich ulubionych - to już wiem na pewno ;)
Chociaż jak mi kiedyś coś odbija, to może się skuszę na dmuchany mani, kto wie? ;)

Komentarze

  1. druga próba zdecydowanie lepsza :)
    Ale jak dla mnie to zbyt pracochłonna metoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga próba jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tą metodę na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie krótsze paznokcie wyglądają lepiej niż te pazury co miałaś wcześniej :) ciekawy wzorek. M.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda, mogłabyś ją opisać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny :)

    @ Anonimie - to tak jakbym słyszała moją mamę jeśli chodzi o długość paznokci ;)

    @ Midnight monster - moczę rurkę do napojów w lakierze i dmucham w tą rurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe pazurki. 2 zdecydowanie ładniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co to za metoda? :) wyglada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy