100% świątecznego nastroju! :)


A skąd ten świąteczny nastrój u mnie już we wrześniu?
Stąd, że dzisiaj przyszła do mnie paczuszka od firmy Synesis. Jest to polska marka, która w swojej ofercie ma głownie produkty do pielęgnacji twarzy, ale nie tylko. Polecam zapoznać się z ofertą firmy na stronie internetowej - http://synesis.pl/
Jestem strasznie zadowolona, że udało mi się nawiązać współpracę z tą właśnie firmą. Dlaczego? Ponieważ wiele się naczytałam na temat wysokiej jakości ich produktów i chciałam spróbować ich na własnej skórze.
Przejdźmy do sedna. Sama paczuszka z zewnątrz wydawała się niepozorna, ale zawartość... mile mnie zaskoczyła :) Każdy kosmetyk oddzielnie, elegancko zapakowany. Poczułam się dopieszczona. Mało tego, znalazłam też liścik :)
Świadczy to niewątpliwie o profesjonalnym podejściu do klienta. Wszystko eleganckie, estetyczne, owiane nutką luksusu.

Oto zawartość paczki:
I po dalszym rozpakowaniu...

Do testów, po uprzednim zainteresowaniu się moim profilem cery, przesłano mi:
- glinkę marokańską
- krem do twarzy z kwasami owocowymi
- 2 próbki perfum - Party oraz Białe molo

Pełen pozytyw dla firmy Synesis :)
Po rozpakowaniu paczuszki faktycznie poczułam już magię świąt. Jako, że postanowiłam od tego miesiąca zacząć kompletowanie prezentów gwiazdkowych, to już w mojej głowie zrodził się pewien pomysł, ale nie zdradzę na razie jaki ;)

Komentarze

  1. napisz coś o perfumach jak już przetestujesz; czy są trwałe itd. miałam już sporo zapachów, ale zawsze po niedługim czasie, miesiąc albo dwa, zapach wg mnie "psuł się". to nie były najtańsze perfumy, ot takie ze średniej półki. szukam więc zapachu który nie zmieni się po kilku miesiącach (nie używam perfum zbyt często). chyba najlepiej byłoby kupować miniaturki, tylko że na to jestem zbyt skąpa... :) Mirka

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy pójdą na pierwszy ogień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy