Blogmas dzień 20 | Zimowe gadżety.

Każda pora roku ma jakieś typowe dla siebie rzeczy. Na przykład jesień kojarzy mi się z kaloszami i parasolką. Lato natomiast to bikini i drink z palemką :) Zima też kojarzy mi się z kilkoma gadżetami o których dzisiaj Wam napiszę. Lubię mieć te rzeczy w domu i zimą często z nich korzystać.


Świeczki zapachowe. Nie dość, że same w sobie wyglądają ślicznie, można nad nimi ogrzać zziębnięte ręce, to jeszcze pachną i dodają wnętrzom klimatu. Uwielbiam wieczorem odpalić sobie kilka takich świeczek, zgasić światło i rozkoszować się zapachem i cudownym klimatem :) 


Duży kubek na herbatę to podstawa. O ile latem częściej sięgam po wodę czy soki, tak zimą nie wyobrażam sobie poranka bez dużej kawy i wieczoru bez gorącej herbaty! Im większy kubek tym więcej przyjemności :) Tutaj jednak rozmiar ma znaczenie ;) 

 
Ciepłe skarpety przy moich wiecznie zimnych stopach to strzał w dziesiątkę! Niedawno jeszcze dostałam zrobione na drutach śliczne skarpety, w których uwielbiam spać. Są mega ciepłe i nie "gryzą". Jeśli macie w rodzinie czy też wśród znajomych osobę, która ogarnia robienie na drutach to koniecznie poproście ją o takie skarpetki. 


Kocyk, którym można się okryć i nieco ogrzać to też gadżet typowo zimowy. Bardzo lubię usiąść na kanapie, owinąć się w kocyk i obejrzeć jakiś program czy też film w telewizji. Czuję się wtedy jakoś tak bardziej jak w domu, swojsko i do tego jest mi cieplutko :) 


Zwróćcie także uwagę na to, że każda z tutaj przedstawionych rzeczy nadaje się także na prezent gwiazdkowy :) Zwłaszcza jeśli znacie kogoś, kto jest zmarzluchem. Taka osoba na pewno ucieszy się z którejś z tych propozycji. 
A Wy napiszcie mi, jakie rzeczy Wam kojarzą się typowo z zimą. Po jakie gadżety sięgacie w tym zimowo-świątecznym okresie? Wiecie już jak to wygląda u mnie, więc dajcie znać jak jest u Was! :)

Komentarze

Obserwatorzy