Blogmas dzień 15 | Pomysł na prezenty DIY.

Kiedy w portfelu wiatr hula, a święta coraz bliżej, wypadałoby pomyśleć nad prezentami, które nie nadszarpną zbytnio funduszy. Warto wtedy obudzić w sobie nieco kreatywność, wygrzebać z dna szuflady materiały, skrawki, nici, igły, koraliki, czy co tam kto posiada w swoich zasobach. Ostatnio wykombinowałam dwie rzeczy, które nadadzą się jako prezent, czy też dodatek do głównego prezentu. 


Sama dużo bardziej cenię sobie prezenty w które ktoś włożył czas, chęci i trochę pracy niż te po które wystarczy wyjść do sklepu i zapakować w torebkę. Wiadomo, że nie każdy ma jakieś super zdolności, ale zawsze można spróbować coś zrobić. Dziś przedstawiam pomysły na prezenty DIY. 


Pierwsza rzecz, którą można zrobić samemu w domu, to breloczek do kluczy. Można zakupić kilka koralików, łańcuszek, zapięcie i w kilka minut złożyć ładny brelok. Jeśli jednak macie talent do szycia i nie sprawia Wam to większych problemów, to możecie zaopatrzyć się w kawałek filcu i uszyć ręcznie breloczek, doczepić zapięcie i gotowe. 


Drugą propozycją jest coś dla moli książkowych, czyli zakładka do książki. Ja swoją wyszyłam haftem krzyżykowym i muszę przyznać, że jest to nieco czasochłonne, ale bardzo łatwe do zrobienia. Po skończeniu brzegi kanwy można obszyć ręcznie i podkleić pod spód kawałek materiału lub filcu. I gotowe :) 

A z rzeczy, które jeszcze można zrobić samemu, to na przykład:
  1. Cukrowy peeling DIY. Wystarczy przełożyć go do ozdobnego szklanego słoiczka i podpisać. 
  2. Saszetki zapachowe DIY. Dołączamy do tego karteczkę z opisem co to jest, żeby obdarowana osoba wiedziała o co chodzi. 
  3. Kubeczek z cukierkami :) Do ładnego kubka ze świątecznym motywem pakujemy różne cukierki, batoniki, pakujemy w celofan, obwiązujemy wstążką i już :) Idealny pomysł dla osób lubiących słodycze :) 

Komentarze

  1. Ja w tym roku postawiłam na prezenty zrobione własnoręcznie.:) Na drutach zrobiłam dla siostry komin, a jeśli mi starczy czasu, to będzie jeszcze torebka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie prezenty DIY, sama też często robie jakieś pierdułki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten koralikowy brelok sama bym chętnie przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy