Lakier Virtual Fashion Mania - czuję miętę?

Jakiś czas temu w sieci sklepów Biedronka pojawiły się lakiery do paznokci firmy Virtual. A jako, że w mojej "skromnej" kolekcji lakierów tej firmy nie uświadczyłam do tej pory, to sięgnęłam po jedną sztukę. Wydawał mi się zielony, a jak się okazało w sklepie kolor był nieco przekłamany. Nic to, i tak będę go używać :) Widziałam jeszcze te lakiery w kolorze niebieskim, fioletowym i czerwonym.


Opakowanie - dosyć duża buteleczka, w kształcie walca. Zakrętka czarna, plastikowa, z tendencją do ślizgania się ;P
Pędzelek - dosyć szeroki, stosunkowo wygodny.

Konsystencja - dosyć gęsta, lakier ma tendencję do szybkiego zasychania, więc trzeba mieć szybkie i sprawne łapki :)
Wykończenie - kremowe.
Kolor - taka mięta, w zależności od światła ukazuje swoje różne oblicza - raz jest bardziej a raz mniej zielona.


Krycie - już jedna warstwa solidnie kryje, ale do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru.
Zmywanie - bezproblemowe, lakier się nie rozmazuje, tylko gładko schodzi wraz ze zmywaczem.
Trwałość - muszę ten lakier pochwalić, bo miałam go akurat na paznokciach przez dwa dni kiedy intensywnie moczyłam dłonie, a nie dorobiłam się ani jednego odprysku, ani nawet specjalnie startych końcówek. Duży plus.
Cena - 5,99zł
Pojemność - 10ml
Dostępność - sieć sklepów Biedronka =)
Konsystencja - Zbyt lejąca, wodnista. Niewygodnie mi się maluje tym lakierem, trzeba uważać na rozlewający się na skórki lakier.
Wykończenie - półmatowe, satynowe.
Kolor - Kiedy paznokcie są ciepłe/gorące lakier faktycznie jest łososiowy/brzoskwiniowy. Po wystudzeniu paznokci, kiedy marzną ręce lakier robi się ciemniejszy, bardziej wpada w pomarańcz/róż. Ciężko sprecyzować te kolory, bo często się zmieniają ;)
Krycie - Potrzeba co najmniej dwóch warstw lakieru do jako-takiego krycia. Trzy warstwy wyglądają najlepiej, paznokcie prezentują się wtedy ładnie.
Zmywanie - Szybkie i przyjemne :)
Trwałość - U mnie słaba, lakier szybko mi się zaczyna ścierać.
Cena - około 20zł (?)
Pojemność - 14ml (sporo;P)
Dostępność - Allegro :) ale trzeba długo polować, bo szybko znikają.

Read more: http://raisin1989.blogspot.com/2012/10/lakier-zmieniajacy-kolor-bys-salmon.html#ixzz2D3dcvbSc



Komentarze

  1. lubię lakiery o takim kolorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje choć sama unikam takich odcieni. Jednak mam jedną pistację w zbiorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko, bo rzadko, ale czasami mam ochotę na taki kolor :)

      Usuń
  3. Ładny jest, ale zawsze mi sie podoba u kogoś a na moich paznokciach już nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też mam nieraz tak, że u kogoś lakier mi się zabójczo podoba, a na swoich paznokciach już szału nie robi...

      Usuń
  4. fajna miętka, nie miałam nigdy lakieru z Virtuala..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja skusiłabym sie raczej na ciepłe odcienie jednak z tej Firmy w swoim zbiorze nie mam żadnego

    OdpowiedzUsuń
  6. po czasie noszenia mięty z miss sporty i żółtych paznokciach od mięty stronię i uuciekam !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek :) w sam raz żeby ożywić trochę te pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek! A ja w swojej biedrze nie widzialam lakkierów Virtuala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden miętowy lakier z Eveline, ale jakoś nie umie się przyzwyczaić do bądź co bądź zieleni na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada ciekawie, jednak rzadko maluję paznokcie na takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mialam teraz podobny z pierre rene

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny lakier :) Kocham zieleń na paznokciach :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  13. W buteleczce faktycznie wygląda troszkę inaczej ;] Widziałam je w Biedronce, ale jakoś do mnie nie przemówiły. Ostatnio mam manię na błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie do odwiedzenia Biedronki:) Ostatnio odezwała się we mnie uśpiona lakieromania i nie mogę się oprzeć kolejnym lakierom:D Dzisiaj w czasie okienka zahaczyłam o Solaris i Rossmann. Miałam pooglądać kolorówkę (pudry, róże), a wyszłam z lakierem. Mogę się jedynie poszczycić tym, że w koszyku miałam ich więcej, a w końcu wyszłam tylko z jednym:) Ale dobrze zrobiłam, bo te z Virtuala są kremowe, a podziwiane przeze mnie zawierały drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna miętka:) Ostatnio oglądałam te lakiery w biedronce i ostatecznie żadnego nie wzięłam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne paznokcie! miętkę raczej stosuję w lecie, mam Golden Rose i Wibo, bardzo je lubię ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dużo zdjeć pod ostatnimi postami ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny :) ale jakoś nie czuję się za dobrze w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolorek,lubię kolorki miętowe na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy