Podsumowanie minionego roku, postanowienia i cele na obecny 2014.

Na początku 2013 roku założyłam sobie skromne 5 postanowień. Jakie to postanowienia, możecie przeczytać TUTAJ. Nie będę się może rozpisywać na temat poszczególnych podpunktów, tylko przyznam, że w przypadku dwóch postanowień dałam ciała, poległam i ich nie wypełniłam. Trzy pozostałe w mniejszym lub większym stopniu zostały zrealizowane. Dlatego też w tym roku zmobilizowałam się po zobaczeniu ślicznej grafiki u Pauli i znowu postawiłam sobie kilka celów do realizacji.
Jakie to cele? Możecie poczytać poniżej. Swoją drogą ta grafika jest prześliczna! Na takie postanowienia z chęcią będę często zerkać :)


A jak wyglądają Wasze postanowienia noworoczne? Czy takowych nie robicie, z góry zakładając porażkę? Ja zauważyłam, że po spisaniu i opublikowaniu swoich celów, starałam się ich trzymać i zmieniłam nieco sposób myślenia. Udało mi się i jestem z tego dumna. Dlatego w tym roku również proszę o trzymanie za mnie kciuków, bo czuję, że może być gorzej niż w zeszłym roku ;P

Komentarze

  1. Do 4 i 5 się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę nauczyć się przezwyciężania strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod każdym Twoim postanowieniem mogłabym się podpisać. No może oprócz języków obcych :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :) Moje postanowienia są bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne postanowienia, kilka punktów spokojnie mogę zaliczyć także do swoich postanowień :)
    Życzę wytrwałości, motywacji i realizacji postanowień Rodzynko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podpisuję się pod 1! :) tylko,że ja mam usprawiedliwienie-urodzona w niedzielę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku nie spisałam postanowień, ze względu na mój absolutny brak konsekwencji w tym, jednak mimowolnie w głowie pojawiają się różne myśli i generalnie mogłabym się podpisać pod tym, co sama napisałaś, więc pozostaje mi trzymać za nas kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy