Makijaż z akcentem na usta.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo rzadko wykonywałam pełny makijaż. Mogłabym to zliczyć na palcach obu rąk. Obawiam się, że wyjdę całkowicie z wprawy! I zamiast skupiać się na bajecznie kolorowym makijażu oka, stawiam na stonowane barwy, a za to podkreślam usta. Tak jak i w dzisiejszym makijażu. Akcent pada na usta. 


Tak, zwyczajny dzienniak w brązie. Ale tutaj po raz pierwszy wypróbowałam utrwalającej bazy pod pigmenty sypkie od KOBO, wiecie to ta w płynie, coś jak Duraline od Inglota. I jak wrażenia? Jestem zachwycona :) Kreskę malowało mi się wygodnie, szybko, a do tego okazała się ona być trwała. Krecha wytrzymała na oku cały dzień, nie odbiła mi się na powiece - to mi się podoba! 


Tak, wiem - nie miałam dobrego światła do zdjęć i nie oddają one uroku makijażu. Ale zauważyłam to dopiero po zgraniu zdjęć na komputer. Mimo wszystko mam nadzieję, że coś tam zobaczycie, a reszty sie domyślicie :D
Nie poszalałam kolorystycznie, ale przyznajcie obiektywnie - ile z Was na co dzień pozwala sobie na wielobarwne makijaże? Trochę szkoda, bo na ulicach byłoby zdecydowanie bardziej kolorowo...


Zdjęcie w lustrze musi być ;P Ostatnio bardzo polubiłam taką formę robienia zdjęć - czasami wychodzą ciekawe kwiatki ;) I na poniższym zdjęciu przynajmniej jest wiernie oddany kolor ust :)


Użyte kosmetyki
Twarz - podkład Maybelline New York Pure-Liquid Mineral 010 ivory, puder Alterra z ekstraktem z granatu 01 light, konturowanie setRevlon Beyond Natural 400 Pink Rose, rozświetlacz Peggy Sage Mirabelle.
Usta - kredka do ust Bourjois Color Boost 03 Orange Punch
Oczy - baza pod cienie Inglot, biały cień w kremie Essence Ballerina Backstage 01 dance the swan lake, cienie Wet'n;Wild i-sparkle Oasis, złoty cień Inglot nr 103, baza pod pigmenty KOBO, czarny cień z palety Sleek Au Naturel, kredka kohl Oriflame w kolorze nude, maskara L'Oreal Volume Million Lashes Noir Excess, set do brwi Essence.

Komentarze

  1. Podoba mi się:) Rodzynko...śliczne masz oczyska!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki makijaż, sama często taki stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tak subtelne makijaże :) pięknie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzienniak idealny, ja podobnie się maluję, a często dodaję jeszcze niebieską kredkę na dolną powiekę :)
    ta szminka w kredce z Bourois ładnie wygląda! ja mam taką w kolorze peach on a beach, jest bardziej różowa niż brzoskwiniowa, ale i tak ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatnie i nie nachalnie,czyli tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz doskonala kreske ! zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna kreseczka, cały makijaż mi się bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, delikatnie podkreślone oczy, równiutka kreska i soczyste usta - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki idealna kreska. Zazdroszczę zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w ustach, które wpadają w pomarańcz:) Rzadko używam kolorowych cieni. Zazwyczaj skupiam się na brązach i beżach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, delikatnie podkreślone oczy i podoba mi się ten odcień na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny!!! Kreska perfekcyjna a kolor pomadki jest cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Robienie tego typu zdjęcia (ostatnie) aparatem bez wizjera nie ma jakiegokolwiek sensu! LOL XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL XD może wyjaśnisz mi co masz na myśli???

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy