Wieczorna przyjemność...

Kiedy za oknem sypie śnieg, mróz aż skrzypi, a ja mam wyjątkowo wolny wieczór...
To zamiast tułać się zaśnieżonymi drogami np. na basen, wolę spędzić ten wieczór na błogim leniuchowaniu :)


Na jakie przyjemności stawiam? Dziś jest to herbatka i coś słodkiego...
Bo pierniczki mają to do siebie, że są pyszne jeszcze długo po upieczeniu :)


A moją towarzyszką błogiego lenistwa jest... Nieznośna Fizia, która uwielbia wkradać się pod kołdrę i wygrzewać przytulając do mnie :)

A kiedy tak się obie lenimy, to przychodzą mi do głowy różne pomysły. I naszła mnie ochota na zmianę nagłówka. Tylko sama nie potrafię tego dokonać :/ Znajdzie się jakaś dobra, pomocna dusza, która pomoże mi z tym fantem? Będę baaardzo wdzięczna :)

Komentarze

  1. Słodka fizia. :D No i pierniczki najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, słodkie to raczej te ciastka, a Fizia raczej niegrzeczna :P

      Usuń
  2. moje kotki też zawsze mi się ładują pod kołdrę. Mało tego! wymuszają żebym zgięła nogi tedy kołdra nie spada im na łebki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też wymusza uginanie kolan :D Właśnie tak się z nią męczę ;D Oj te nasze futra ;)

      Usuń
    2. ale i tak kochamy najmocniej na świe3cie, prawda? :)

      Usuń
    3. Ano pewnie! Nie mogłoby być inaczej :D

      Usuń
  3. a ja miałam dziś zrobić zdjęcia holenderskich dróg- tzn dla porównania jak wygląda chodnik a jak ścieżka dla rowerzystów... chodniki kompletnie, w ogóle nie odśnieżone, za to po ścieżkach rowerowych nie widać nawet, że mamy zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc wcale mnie to nie dziwi ;)
      w końcu w Holandii rower to najbardziej popularny środek transportu :P

      Usuń
  4. Hmmm ja bym sama chętnie zmieniła swój nagłówek, ale moje zdolności w tym kierunku sa raczej kiepskie. Ba :D Bardzo kiepskie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, no to niestety zostaniemy ze "starymi" nagłówkami jeśli nikt się nie ulituje ;P

      Usuń
  5. Dzisiaj drogi to istna tragedia, dzisiaj ledwo ledwo wróciłam do domu

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ciasteczka ;) Niestety śnieg wszystko paraliżuje ;(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i moja kicia pozdrawiamy Ciebie razem z Fizią :) Oczy nam się zaświeciły na widok ciasteczek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wpadnijcie, jeszcze trochę ciastek zostało :D

      Usuń
  8. Jakaż ona słodka, słodsza od tych pierniczków z lukrem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fizia wygląda przeuroczo:) Taka zaspana, widać, ze jej ciepło i wygodnie;) Pierniczki również lubię, ale niestety moje już dawno się skończyły;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne zdobienia na ciastkach!

    I pluszak uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie mruczadło to aż zachęca, żeby sobie odpocząć, obowiązki poczekają:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy