30 lipca 2012

Szybki przegląd prasy - sierpniowa Uroda.

Będąc dzisiaj w sklepie zachciało mi się jakiegoś odmóżdżającego pisma. Mój wzrok przyciągnęła kolorowa okładka sierpniowej Urody.

Zajrzyjmy głębiej. Czyli w spis treści:

Dobra, już wiemy czego możemy się spodziewać ;) To teraz pokażę to na czym zawiesiłam oko:

Wszędobylskie ostatnio warkocze. I dobrze, bo sama lubię sobie coś zapleść z włosów :)

Coś akurat na czasie - balsamy po opalaniu.

Przegląd kremów typu BB. Niedługo otworzę lodówkę, a tam wyskoczą mi kremy BB ;P

Coś dla miłośniczek owocowych zapachów:

Kolorowe tusze do rzęs. Niezła alternatywa dla klasycznej czerni na rzęsach.

Natknęłam się też na Agabil :D

Zniżka na kosmetyki Yves Rocher.

I coś dla amatorek ćwiczeń i jędrnej pupy ;D

Jeśli coś Was zaciekawiło, to pędźcie do kiosku po aktualny numer Urody ze zniżką na Yves Rocher. A jeśli uważacie, że to strata pieniędzy, to sobie odpuśćcie ;P
Ja lubię od czasu do czasu przejrzeć kolorowe zdjęcia w jakimś magazynie. Zazwyczaj i tak z grubsza przeglądam to co mnie zaciekawi, a potem gazeta ląduje na stosie makulatury...

13 komentarzy:

  1. Włodarczykowa na okładce odstrasza, nie lubię jej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) też jej nie lubię i ominęłam wywiad z nią ;D

      Usuń
  2. chyba skorzystam z tych ćwiczeń na pośladki, hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie kremów bb ciekawe:P no i zniżka do yvesh rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, zniżki to ja raczej nie wykorzystam.

      Usuń
  4. ja od czasu do czasu kupuję Twój Styl lub Pani, ostatnio zebrała się tego pokaźna sterta i nie miałam co z tym zrobić. Po drodze do pracy mijam skup makulatury - zawiozłam i jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że jest tego aż 36kg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! nooo, to sporo tego musiało być :D ja się nie bieżąco pozbywam zbędnych gazet :)

      Usuń
  5. Jak tylko zobaczyłam okładkę, ysz... No... :D Nie przepadam za tą panią :) Ale ćwiczenia na pośladki mogą być ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio kupowałam jakąś gazetę;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytam tej gazety :) Kupuje Glamour i Joy'a :)

    OdpowiedzUsuń