Woda toaletowa z rozświetlającymi drobinkami - Precious Moments.

Dzisiaj troszkę na temat wody toaletowej Precious Moments od Oriflame. Nie lubię pisać na temat wód toaletowych, bo zwyczajnie się nie znam :) Ale ta jest troszkę inna od wszystkich i chcę tą inność pokazać ;)
Od producenta:
" Pięknie oszlifowany flakon uwieńczony korkiem w postaci odpinanego pierścionka skrywa fascynujący zapach wzbogacony diamentowym pyłem. Wyczuwalne, soczyste nuty jabłka i poziomki idealnie współgrają z kwiatowym sercem, a charakteru kompozycji dodają ciepłe akordy drzewne. Przed użyciem należy delikatnie wstrząsnąć flakonem, aby równomiernie wymieszać drobinki, które rozświetlą skórę cudownym blaskiem. 50  ml"

Przyznajcie, że brzmi intrygująco, czyż nie? :)
Na tyle, że się skusiłam, kiedy akurat była promocja.

Z tego co gdzieś przeczytałam dowiedziałam się, że zapach Precious Moments można porównać z zapachem Kenzo - Flower. Nie wiem ile w tym prawdy, ponieważ nigdy nie sprawdzałam jak pachnie Flower.
Wiem za to, że Precious Moments to bardzo świeży, delikatny zapach. Dla mnie dość nieprzyjemny, bo preferuję słodkie zapachy. Dlaczego wciąż go mam? Ha! Ponieważ planuję wykorzystać tą wodę toaletową z błyszczącymi drobinkami w sylwestra, na balu :) Dzięki drobinkom nie będę potrzebować dodatkowego brokatu :) Psiknę się w toalecie i znów będę błyszczeć ;)

Tak wyglądają drobinki w buteleczce z bliska:
A tak prezentują się na ciele:
Przez te drobinki należy uważać z aplikowaniem wody na ubrania - mogą pozostać plamy. Poza tym brokat nieźle roznosi się po całym ciele i otoczeniu ;) Myślę, że na jakieś większe okazje, to nie jest zły pomysł, ale na co dzień, czy do pracy to już może być kłopotliwe.

Oprócz funkcji zapachowej i strojnej w brokat woda ta skrywa jeszcze jedną niespodziankę. Związana jest ona z opakowaniem. Otóż przy szyjce znajduje się kwiatek. Kwiatek ten można z szyjki zdjąć i zastosować jako biżuterię - pierścionek lub też klips do apaszki. Powiem szczerze, że jako pierścionek wygląda średnio, bo odstaje. Natomiast do apaszki wygląda ślicznie :)

Trwałość. Trwałość jest kiepska. Zapach nie utrzymuje się długo. Przynajmniej na mnie. Choć nawet po kilku godzinach można poczuć delikatny aromat tej wody, a nie zapomnimy o niej dzięki brokatowi ;)
Uważam ten zapach za idealny na lato - będzie pięknie pachnieć i eksponować złocistą opaleniznę.
Dla kogo to zapach? Tu już może być różnie. Może się podobać zarówno kobietom w kwiecie wieku jak i nastolatkom - jest uniwersalny.

Czy polecam? I tak i nie ;) Dla kogoś pierścionek może być tandetą, dla innej osoby niezłą biżuterią o wielu zastosowaniach. Podobnie z brokatem - jedna kobieta poczuje się z nim luksusowo, a inną może on zdenerwować.
Powiem, ze to ciekawy pomysł - połączenie wody toaletowej z pyłkiem i pierścionkiem. 
Cena regularna to 99 zł, ale często można Precious Moments nabyć w promocji, za około 60-70 zł.

Komentarze

  1. Miałam do czynienia z Precious, które było złote. Ciekawa opcja, szczególnie na karnawał

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa woda zwłaszcza na sylwestra ciekawe jak pachnie, koncepcja z pierścionkiem też moim zdaniem nie głupia.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe rozwiązanie na karnawal:) zapach migoczącej mgiełki nie kłóci się z zapachem perfum

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rzecz - przypomina mi olejki z Nuxe, tylko że Oriflame to coś bardziej zimowego, ze względu na kolor drobinek. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam również tą wodę:) jest bardzo fajna. Na sylwka na pewno się przyda!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. @ zoila złotego Precious jeszcze nie widziałam, a szkoda.

    @ Zakręcony świat Wery - cenę już uzupełniłam - regularna to 99 zł, ale często są promocje i można taniej zakupić :)

    @ Karkam - niestety nie miałam styczności z tymi olejkami, więc nie mogę porównać efektu jaki dają oba e produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki do ciała z drobinkami jakoś do mnie nie przemawiają. Ale już te brokatowe paznokcie wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to jest z tymi wodami z Oriflame, itp. firm :(
    Ale prezentuje się na prawdę uroczo :)




    + blog do subskrypcji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. na karnawał jak znalazł :) Choć ja osobiście nie przepadam za drobinakami i brokatami.
    Masz piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą wodę, ale jeszcze nie jest odpakowana :) czeka na swoją kolej... ale chyba z okazji wesela Siostry ją otworzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy