Mikołajkowo :)

Mikołaj z Miry, Święty Mikołaj Cudotwórca - ur. ok. 270 w Patarze w Azji Mniejszej, zm. ok. 345 lub 352) – biskup Miry w dzisiejszej Turcji. Święty Kościoła katolickiego i prawosławnego, gdzie tytułowany jest mianem św. Mikołaja Cudotwórcy.
Zasłynął jako cudotwórca, ratując żeglarzy i miasto od głodu. Odwagą i sprawiedliwością wykazał się ratując od śmierci niesłusznie skazanych urzędników cesarskich.
Wspomnienie liturgiczne św. Mikołaja obchodzone jest w Kościele katolickim 6 grudnia, jako wspomnienie dowolne.
 źródło - http://pl.wikipedia.org/wiki/Miko%C5%82aj_z_Miry


Tak wygląda mój Mikołajek z masy solnej :)

Dla mnie Mikołaj był w tym roku łaskawy i mnie ładnie obdarował :) Tylko martwi mnie ilość słodyczy, które dostałam - może się to skończyć nadprogramowymi kilogramami, a ego bym nie chciała ;)
A Was odwiedził św. Mikołaj? Czy raczej dostała się Wam rózga? Co? Przyznacie się? ;P

Komentarze

  1. mój Mikołaj jest 600km ode mnie.. i chyba dojedzie dopiero na Święta.. a byłam grzeczna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie mikołaj odwiedził :) przyniósł cukierki, mandarynki, sól do kąpieli i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odwiedził;p

    Chociaż całkiem zapomniałam, że to dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha :) Widzę, że każdy dostał to na co zasłużył ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie odwiedził Mikołaj i w głębokim poważaniu mając moją dietę obdarował mnie cukierkami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy