Wzorki, wzorki, wzorki z perełkami, kwiatkami i innymi bajerami :)

Andrzejki zbliżają się wielkimi krokami. W piątek odbędzie się wiele imprez  z tej okazji. Warto wcześniej pomyśleć o swoich paznokciach. Na tą noc można sobie ufundować manicure, na który brak odwagi na co dzień.
Dzisiaj zaproponuję kilka wzorków łatwych i przyjemnych do wykonania.


Tutaj mani w którym główną rolę grają kwiatki z masy fimo. Kwiatki nakleiłam na mokry jeszcze top coat. Dobrze jest jeszcze raz pokryć ozdoby top coatem, aby je utrwalić.
Przyznam szczerze, że mi trochę przeszkadzały i tak długo się nimi bawiłam, aż je oderwałam ;)
Wyglądają nienachalnie i są sposobem na szybkie ozdobienie paznokci. No i ważne - są tanie :)



Tutaj prezentuję nieco bardziej elegancki w moim mniemaniu mani. Trójkolorowy, jednak nie krzykliwy. Wykorzystałam tutaj perełki w kolorze biała perła. Myślę, że to właśnie te perełki dodały elegancji zdobieniu. Przykleiłam je w taki sam sposób jak kwiatki fimo - przytwierdziłam na mokry lakier i pokryłam top coatem dla utrwalenia.
Nie żebym popadała w jakieś samouwielbienie, ale strasznie spodobało mi się to zdobienie i chyba je wykorzystam na sylwestra :) Na razie nie mam okazji, a w pracy nie chcę paradować w tak "bogatym" mani ;)








Poniżej wskazówka zawarta na opakowaniu <radzę się stosować;)>:




Tutaj już całkiem na bogato :) Perełki, brokat, kwiatek. Myślę, że taki wzór nie sprawdzi się na wszystkich paznokciach, bo będą przeładowane. Najlepszym wyjściem jest wykonanie go na dwóch paznokciach - serdecznym i kciuku.











Na dzisiaj przygotowałam jeszcze coś specjalnego :) Zdobienia z wykorzystaniem pisaka do zdobień :)
Kilka słów od producenta na dobry początek:
" Jest niezbędnym narzędziem dla osób kreatywnych. Wypełniony jest lakierem. Posiada bardzo cieniutki pędzelek i drobną metalową dyszę do rysowania. Cieniutki pręcik zapobiega wysychaniu i twardnieniu lakierów. Po wykorzystaniu można wyczyścić i ponownie napełniać." - krótko, zwięźle i na temat :D
 Jak widać na fotografii załączonej po naszej lewej stronie w swoim posiadaniu mam kolor nr 243 Violet. Pisak zakończony jest typowo "pisakową" końcówką - cienką i dobrą do precyzyjnych zdobień, ale również ma ukryty pędzelek. Pędzelek jest cieniutki i stosunkowo długi, wygodnie się nim maluje tak cieńsze jak i grubsze krechy.

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że po zużyciu jednego lakieru pisak można go ponownie uzupełnić. dla mnie bomba :)
 Końcówka z pisakiem jest w ciekawy sposób zabezpieczona. Jeśli komuś mocno trzęsą się łapki, może mieć problem z trafieniem w dziurkę metalową rureczką ;) Niemniej jednak jest to dobre rozwiązanie - lakier nie wycieka w żaden sposób i nie zasycha.

Zdobienia z wykorzystaniem tego pisaka i nie tylko. esy-floresy robiłam cienką dyszą, a pseudo-zeberkę pędzelkiem. 
Wybaczcie jakość zdjęć, robiłam przy różnym oświetleniu, ale i tak nie dałam rady uchwycić kolorów.







Tak prezentują się opakowania tych wszystkich ozdób i pisak w całości :)


Zapraszam również do zapoznania się z aktualnymi promocjami w sklepie Lady's Nails Cosmetics.










Które zdobienie wybrałybyście dla siebie? A może macie jakieś inne pomysły? 
Zapraszam do dzielenia się spostrzeżeniami :)

Komentarze

  1. cudne pazurki, najlepsze te robionę tym pisakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne wzorki
    ps.fajny blog, dołaczam sie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się wzór z użyciem tego cieniutkiego pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z perełkami jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. perełkowy super :) ja mam ten problem, że zawsze na prawej ręce wzorki wychodzą krzywo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi z pierwszego zdjęcia podoba się wzorek pierwszy i trzeci.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie konkurencję rozłożyły esy-floresy wykonane pisakiem ;) Świetny i efektowny mani i w dodatku prosty do wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wzorki :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy