Manhattan Wake up concealer 001 Naturelle

Posiadaczki cieni i zasinień pod oczami bez wątpienia są fankami korektorów i kamuflaży. Bo czym zakryć te nieprzyjemne i niezbyt wdzięczne defekty? Najwygodniej i najbardziej praktycznie jest użyć korektora i na kilka godzin pozbyć się tych niedoskonałości.
Dla mnie ważne jest, aby taki korektor był odpowiednio jasny i co najmniej średnio kryjący. Poza tym dobrze jest, aby trzymał fason dobrych kilka godzin, bez przesuszania tej delikatnej strefy oraz bez rolowania się w zmarszczkach pod oczami. Kryteriów jest dosyć sporo, ale zdarzają się korektory, które spełniają moje oczekiwania.


Manhattan Wake up concealer 001 naturelle nie gości w mojej kosmetyczce po raz pierwszy. Jednak po zachwycie nad korektorem Catrice na jakiś czas o nim zapomniałam. Nic straconego, bo warto było odświeżyć naszą znajomość i przypomnieć sobie o jego zaletach. 
Niewątpliwie jest jasny. Jest jaśniejszy od większości posiadanych przeze mnie podkładów. Więc dla osób o bladej cerze będzie jak znalazł. Warto również dodać, że w ciągu dnia nie ciemnieje i nie tworzy plam, dobrze dogaduje się z moimi podkładami do twarzy.


Manhattan Wake up concealer 001 Naturelle przypudrowany dobrym pudrem trzyma się cały dzień na swoim miejscu. Jeśli nałożymy rozsądną ilość, to na pewno nie będzie wchodzić w zmarszczki pod oczami, tylko będzie trzymać fason i zakrywać nasze niedoskonałości. 
Jeżeli chodzi o krycie tego korektora, to muszę przyznać, że nie jest on jakimś gladiatorem wśród korektorów, ale ma krycie co najmniej średnie. Na moje potrzeby wystarczające, ale zaznaczam, że ja nie mam sińców pod oczami, tyko lubię wyrównywać koloryt w tym miejscu. 
Pojemność to 7ml, pojemniczek zaopatrzony jest w standardowy aplikator, którym wygodnie nakłada się korektor na wybrane obszary na twarzy. Cena regularna w drogerii Rossmann to 27,99zł, w drogeriach internetowych na pewno można zakupić go taniej, lub też polować na promocje.


Jak wspominałam, ja do Manhattan Wake up concealer 001 Naturelle wracam co jakiś czas i jestem z niego zadowolona. Moje wymagania spełnia w zupełności, podoba mi się jego jasny kolor i lekkość. Jeśli macie ochotę wypróbować, to ze swojej strony polecam. Jeśli obawiacie się straty prawie 30zł, to warto poczekać na promocję i wtedy skusić się na zakup. Jeśli znacie jakieś inne korektory w jasnych odcieniach, podobne do Catrice oraz Manhattan, to koniecznie polećcie, ja na pewno przyjrzę im się bliżej. Buziaki!

Komentarze

  1. świetnie dobrany kolor i super konsystencja :)
    PS. mam taką samą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie przypomnę czasy, w których używałam mocno kryjących podkładów, a korektora pod oczami już nie (czyli tapeta na twarzy + fioletowe worki), to mną wzdryga :D Dobrze, że znalazłaś przyjemny korektor, do którego można wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam tego korektora ale zapowiada się całkiem nieźle. Ja osobiście mogę Ci polecić Rimmel Match Perfection w kolorze 010.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy