Manicure z odrostem kontrolowanym ;)

Jako, że miałam ostatnio nieco więcej czasu dla siebie, to wykorzystałam go i przelałam kilka swoich wizji zdobień na paznokcie. Dziś mam dla Was jedną z tych "wizji". Może nieco inaczej to sobie wyobrażałam, ale jak wyszło tak noszę. Mam tylko nadzieję, że na ich widok nikt się nie wystraszy ;) 


Zapytacie może skąd tytuł "odrost kontrolowany"? A jakoś skojarzyło mi się to zdobienie z sytuacją, kiedy mamy pomalowane paznokcie i u nasady zaczyna on nieco odrastać. Być może skojarzyłam tak dlatego, że jako bazę wykorzystałam różowy lakier, czyli zbliżony w jakimś stopniu do naturalnego koloru płytki paznokcia. Stąd właśnie ten odrost :)


Lakiery, które zostały wykorzystane do zdobienia:
  1. Pierre Rene no 328 Angel - jako różowa baza
  2. Essie nr 1 Blanc - śnieżnobiały lakier nałożony na różową bazę
  3. China Glaze 951 White Cap - brokatowy top z zatopionymi złotymi drobinkami
  4. My Secret Nail Art nr 221 Polite Dots - brokatowy top coat z zatopionymi białymi, czarnymi i jasnoróżowymi drobinkami
  5. Top coat przyspieszający wysychanie paznokci Astor 002 Already Dry!


Samo zdobienie jest nieskomplikowane, ale decydując się na nie trzeba być zaopatrzonym albo w anielską cierpliwość związaną z czasem wysychania lakierów, albo w dobry top coat, który skutecznie przyspieszy ten proces. Może to zabawne, ale sięgnęłam po dwa brokatowe lakiery tylko dlatego, że nie mogłam się zdecydować na jeden z nich ;) Ale myślę, że i tak nie wygląda to źle, bo nie są to jakieś skrajne w kolorach lakiery. 

PS. Udajcie, że nierówności nie widzicie :D



Komentarze

  1. Hmm, fajnie, ale może następnym razem spróbuj po bokach dojechać lakierem nawierzchniowym do końca, by odrost był tylko na dole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, ale jeszcze lepszy jest Twój kubek w różyczki<3 gdzie go kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają, bardzo podoba mi się taki efekt- muszę w końcu zrobić cos takiego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze to coś innego niż zwyczajny manicure ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W kubku zakochałam się od pierwszego wejrzenia :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ten My Secret mnie nieco zawiódł, ale ChG kocham jak swoje dziecko ;)

      Usuń
  6. Jak raz - nie podoba mi się, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł jest świetny! bardzo podoba mi się ta wersja z chinką :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy