Galaretka do kąpieli o zapachu kandyzowanego jabłka. The Body Shop.

Uwielbiam próbować różnego rodzaju produktów do kąpieli. Różne rodzaje, formuły, zapachy to jest to, co mnie kręci. Dlatego też mocno napaliłam się na galaretkę do kąpieli od The Body Shop. Szczególnie kuszący był dla mnie zapach kandyzowanego jabłka. Dlatego też składając zamówienie nie mogłam oprzeć się pokusie i kliknęłam z ciekawości tą galaretkę.


Galaretka pochodzi z edycji zimowo-świątecznej The Body Shop, która na razie jest dostępna w sklepach. Kosmetyk jest zamknięty w plastikowym słoiczku, do którego dołączona jest drewniana łyżeczka, którą wygodnie można wydobyć kosmetyk i swobodnie dozować.
Konsystencja jest faktycznie niczym galaretka, jednak spokojnie można ją wydobywać z opakowania. Osobiście najbardziej lubię nabierać kosmetyk na dłoń i rozpuszczać bezpośrednio pod wodą. W ten sposób automatycznie tworzy się cudowna piana.


Zapach galaretki jest fenomenalny. Słodkie jabłuszko z powiewem rześkiego aromatu. Zapach unosi się w całej łazience, otula zmysły i ciało podczas kąpieli. Delikatna piana dodatkowo uprzyjemnia kąpiel, aż nie ma się ochoty opuszczać wanny. Kąpiel z tą galaretką to sama przyjemność! 
Kosmetyk jest wydajny. Wystarcza odrobina rozpuszczona pod strumieniem wody, żeby uzyskać zadowalający zapach i pianę. Opakowanie o pojemności 250ml przy rozsądnym dozowaniu wystarczy naprawdę na długo. 
Czy wysusza czy pielęgnuje skórę jest mi trudno powiedzieć, bo po kąpieli używam balsamów, olejków lub maseł do ciała. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-150 Distearate, Parfum, Sodium Chloride, Polysorbate 20, Mel, Polyglyceryl-2 Caprate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sucrose, Disodium EDTA, Limonene, Linalool, Pyrus Malus Fruit Extract, Denatonium Benzoate, Citral, Potassium Sorbate, CI 19140, CI 42090, CI 17200.


Regularna cena galaretki to 49zł/250ml.
Nie orientuję się jak wygląda sprawa promocji TBS w Polsce, ale w Niemczech aktualnie są spore przeceny na niektóre kosmetyki. Więc jeśli czujecie się skuszone, ale odstrasza Was cena, to warto zainteresować się promocjami. Ja zakupu nie żałuję, a Wam polecam wypróbować - to naprawdę ciekawy produkt o cudownym zapachu. Osobiście zastanawiam się którą galaretkę kliknąć przy następnym zamówieniu :)

Komentarze

  1. Wygląda kusząco i smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam na nią ochotę! Pamiętam, że chyba dawno temu jakaś firma produkowała takie galaretki do kąpileli, ale już nie pamiętam jaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity kąsek! Z chęcią bym przetestowała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być coś wspaniałego... Kiedyś miałam galaretki pod prysznic z avonu i baardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach całej tej linii jest prze-genialny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te serię, ale nie słyszałam o tej galaretce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel i małe masełko z tej serii - zapach jest nieziemski :)
    U nas aktualnie jest z tego co się orientuję -50% na kolekcję świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas są w promocji za 29 zł;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy