Essence Cookie Love :)

Całe wieki już nie pojawiały się na blogu swatche lakierów do paznokci. Już tłumaczę dlaczego. Otóż nadszedł zły czas dla moich paznokci i samo patrzenie na ich stan mnie boli :( Nie lubię mieć krótkich paznokci, źle się z nimi czuję i w tej długości niezbyt wiele kolorów na nich mi się podoba. Ale czas to zmienić, bo znalazłam świetny lakier dla takich króciaków jak moje. Ten kolor podoba mi się baaardzo na krótkich paznokciach, ale nie wiem jak będzie z długimi, zobaczymy jak zapuszczę ;) Mowa o ciasteczkowej miłości z serii Colour&go od Essence.


 Essence Colour&Go 120 cookie love

Kolor lakieru to taki nietypowy brąz z odcieniami miedzi, ze złotym przebłyskiem i rudą poświatą. Ciężko jest go jednoznacznie określić i to w nim jest najładniejsze. Ciasteczkowa nazwa być może wzięła się od nieco karmelowej barwy bazy. Nie powiem, ciekawy pomysł :)


Jest to mój pierwszy lakier z serii Colour&Go po zmianie szaty graficznej i nieco formuły lakierów. Jeśli miałabym porównać nowa i starą wersję, to wizualnie wygrywa nowa - opływowe kształty buteleczki dużo bardziej do mnie przemawiają. Pędzelek też zmieniony na plus - nieco grubszy i spłaszczony, a także zaokrąglony. Muszę przyznać, że jest całkiem wygodny jak na lakier z tego przedziału cenowego ;)


Jakościowo szału nie robi - na moich paznokciach wyglądał dobrze tylko jeden dzień, drugiego dnia po pomalowaniu paznokcie wyglądały średnio przyzwoicie, a trzeciego dnia nadawały się już tylko do zmywania ;) Samo zmywanie okazało się zabiegiem prostym i mało problematycznym pomimo zatopionych drobinek. Żeby uzyskać krycie jak na powyższych zdjęciach nałożyłam dwie warstwy lakieru.
Pojemność - 8ml
Cena - 6,99zł

Komentarze

  1. Nie podoba mi się jakoś. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moje też oststnio nie mają najlepszego okresu jednak musimy to przetrwać :)
    Co do lakieru ja zdecydowanie bardziej wolę starą wersję

    OdpowiedzUsuń
  3. taki złociutki- nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek bardzo ładny! też jak mam króciutkie paznokcie maluję na takie bardziej neutralne, nierzucające się w oczy kolory :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam i nie przypadł mi do gustu ten kolor za bardzo. Ale jak przeczytałam cookie to przypomniała mi się seria z Yves Rocher- z 10 lat temu istniała i kosmetyki pachniały ciasteczkami =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolor, ale niesamowicie słodki, apetyczny i świeży. Ładny karmel!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie mój odcień, ale fajna byłaby pomadka w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się podoba :) kojarzy mi się z kolorem krówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor skojarzył mi się z wielbłądem, a nie z ciastkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam na paznokciach lakier właśnie z tej serii, tylko inny kolor. Wszystko fajnie, tylko właśnie szkoda, że trwałość taka kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor. Ja w Essence nie lubię słabej trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś mnie ten kolor nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy