Vipera Just Lips pomadka nr 02 - uwielbiam :)

Dzisiaj dosłownie kilka słów na temat pomadki firmy Vipera.
Do niedawna nie znałam kosmetyków tej firmy osobiście, bo w mojej okolicy żadna drogeria/sklep nie prowadzą ich sprzedaży. Toteż zajrzałam na Allegro, gdzie kupić można dosłownie wszytko i wybrałam sobie plastry do depilacji twarzy oraz pomadkę o której dzisiaj chcę opowiedzieć. Teraz żałuję, że nie wzięłam jeszcze jakiegoś koloru.
Opakowanie pomadki zdecydowanie na plus. Solidne, estetyczne, na dole można zobaczyć faktyczny kolor szminki.
Ja wybrałam pomadkę z nr 2. Cała gama składa się z 16 kolorów - od jasnego różu, przez fuksję, czerwień aż po nudziaki - jest z czego wybierać :)
Jako, że kolor wybierałam ze zdjęcia, to do końca nie wiedziałam czego się spodziewać. Ale udało mi się i trafiłam w to, czego oczekiwałam - chciałam pomadkę w kolorze mniej-więcej swoich naturalnych ust. Tak, żeby usta były podkreślone, może w troszeczkę bardziej intensywnym kolorze niż naturalnie.
Pomadka nie posiada żadnych drobinek, jest satynowa. Można ją nakładać od razu na usta, lub na pomadkę ochronną. Bez pomadki pod spodem trzyma się zdecydowanie dużo dłużej i ma intensywniejszy kolor. Jednak zimą ja zawsze nakładam jakiś balsam, bo bez tego moje usta wyglądają tragicznie, strasznie się wysuszają.
Jestem z tej pomadki bardzo zadowolona. Trafiłam w kolor, jakościowo jest dobra. Jeśli ktoś się zastanawia, to polecam :)

Waga 4g / Cena ok 9zł

Udanego weekendu :*




Komentarze

  1. Bardzo ładna, ja mam 4 i jest zbyt różowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie przepadam za różem na moich ustach, więc nawet na nie nie spoglądam ;)

      Usuń
  2. Też mam Just Lips w kolorze nude, ale nie pamiętam który numer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba widziałam z tej kolekcji kilka nudziaków i też się nad nimi zastanawiałam :)

      Usuń
  3. Właśnie szukam podobnego koloru - bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię pomadki z Vipery i mam ich "kilka" w kolekcji ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowny odcień, uwielbiam takie na swoich ustach. Ale na Twoich wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ani jednej szminki od Vipery, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor:) ja niestety nie miałam styczności ze szminkami Vipery...

    OdpowiedzUsuń
  8. ladny kolor :) bardzo naturalnie wyglada na Twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny odcień! mam kilka podobnych ale ten też bym kochała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy