Lakiery nude - nie takie nudne!

Lakiery w kolorze nude, cielistym. Od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. I nic dziwnego. To bardzo bezpieczny kolor, idealny na każdą okazję - czy to do szkoły, na uczelnię, do pracy, na egzamin. Nie rzuca się w oczy, a ładnie zdobi dłonie.
Ja posiadam kilka lakierów w tym kolorze, bądź udające nieco nudziaki. Cóż to za lakiery? A różne. Dzisiaj chyba każda firma kosmetyczna posiada już w swojej ofercie jakiś lakier wpadający w odcień nude.
Co się tutaj ukrywa? A dużo ciekawych lakierów ;)
Buteleczki się tak wdzięcznie prezentują:
  1. Sensique Trendy Nails nr 103
  2. Wibo Extreme Nails nr 233
  3. Eveline Classic Colours nr 433
  4. Oriflame Pure Colour Clover Haze
  5. Miss Sporty 010
  6. Inglot 715
Tak, ja wiem, że niektóre to tylko nudziaki chcą udawać, ale zawsze to jakaś alternatywa dla klasycznego koloru cielistego.
Spójrzmy raz jeszcze jak się prezentują.

A Wy lubicie nudziaki na paznokciach? Czy stawiacie jednak na intensywne kolory? Może któryś z powyższych lakierów wpadł Wam w oko? ;)
Miłego popołudnia :*

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. inglot jest ekstra :)
      Wibo mam ale niestety już ledwo zipie :)
      lubię cielaczki bo zawsze do wszystkiego pasują :)

      Usuń
  2. Oriflame Pure Colour Clover Haze bardzo ładnie wygląda :) Paznokcie nude podobają mi się, nawet bardzo, ale nigdy nie pamiętam żeby sobie taki lakier kupić jak jestem w sklepie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Inglot jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Mam kilka lakierów w odcieniu nude i mogłabym jeszcze wieeeele kupić, ale zdrowy rozsądek powstrzymuje ;)
    Najbardziej podoba mi się kolor tego z oriflame i Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nudziaki, trochę uspokajają po kolorowych ekscesach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj też stałam się bogatsza o 2 nudziaczki:)
    uwielbiam efekt na dłoniach, choć za kolorami też bardzo mocno przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest żonglować różnymi odcieniami, w końcu kobieta jest zmienna. Wg. mnie najładniejszy nr4

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie wszystkie kolory nude się podobają na moich paznokciach i w związku z tym rzadko u mnie goszczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eveline, Ori i Inglot to moje typy (3,4,6) :)
    Swoją drogą, że też nigdy nie wypatrzyłam okiem swym czujnym w katalogu Ori tego koloru.. tzn widziałam, ale dopiero dziś do mnie przemówił :)

    Ja od lat używam Sensique, ale koloru 102 jeśli dobrze pamiętam.. tani i dobrze rozprowadzający się lakier ( bez smug).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy