Chwalę się ;P

Dzisiaj przychodzę się troszkę pochwalić ;) A co tam, raz na jakiś czas można i bynajmniej nie wynika to z mojej próżności, tylko z chęci podzielenia się moim szczęściem :D

Pierwszy powód do radości - wczoraj pojawiły się wyniki konkursu makijażowego na portalu wizaż.pl iiii...jak się okazało, wygrałam jedną z 10 głównych nagród :)
Pisałam już tutaj o tym konkursie, ale przypomnę raz jeszcze o co chodziło. Trzeba było prowadzić swój wątek, na którym umieszczało się swoje propozycje makijaży i porad makijażowych na tegoroczny karnawał. Rzetelnie prowadziłam wątek, zamieszczałam makijaże i udało się - jury doceniło moje starania :)
Z tej okazji pokażę Wam kilka makijaży z tego konkursu:




Oprócz tego, że wygrałam w konkursie makijażowym, to zostałam też wybrana do zrecenzowania produktów Fenjal. Strasznie mnie to cieszy :)
Mogłyśmy w ankiecie zaznaczyć produkty, które chciałybyśmy przetestować. Tym sposobem w moje ręce trafiły następujące produkty:




Komentarze

  1. 2 makijaż boski:) gratuluję testowania raz jeszcze:)

    Zostałaś otagowana:) Jeśli miałabyś ochotę zapraszam do wykonania tego TAGu: http://mart91.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! piękne makijaże, piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, piękne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi makijaż mi się strasznie podoba, musiałam go przeoczyć w Twoim wątku!

    No i oczywiście, raz jeszcze gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej:) Drugi makijaż fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:* makijaże sliczne więc ci się należało:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Ja na fenjal się nie załapałam..

    Ps. Bardzo podoba mi się przedostatni makijaż.. Jakich cieni użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nowego - Sleek ;) Au Naturel dokładniej mówiąc :)

      Usuń
  8. Ostatni jest taki oryginalny!!! Wszystkie makijaże prześliczne, zasłużyłaś na główną nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Wam dziękuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi makijaż bardzo ładny :) Gratuluję wygranej ! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy