Sweet Skittles

Wreszcie znalazłam chwilkę czasu, żeby zmalować coś nowego i tutaj wrzucić.
Z okazji weekendu wolnego od pracy postanowiłam zrobić coś innego niż zwykle. Więc jest kolorowo i wesoło. Tylko tak się zastanawiam, czy ich nie zmatowić??? I mam dylemat ;)

Lakiery wykorzystane w kolejności od kciuka:
- Eveline Classic Colours nr 433
- Wibo Your Fantasy nr 336
- Lovely Crystal Strenght nr 137
- Essence You Rock nr 03  kings of mints
- Miss Selene nr 220
I efekt przy różnym oświetleniu:





Komentarze

  1. bardzo ładny pastelowy skittles mani :) widzę, że ostatnio dość modny jest.
    ja bym nie matowiła, ewentualnie dodała jakis brokacik na wierzch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Ja ich jakoś z brokatem nie widzę. Więc zostawiam tak jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest, jestem za matem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    Może jeszcze jutro przed imprezą pokombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki, chyba takie najbardziej lubię na paznokciach :) a lakier wibo ukradł me serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz długie i ładne paznokcie. :)
    super kolorki. świetnie to wygląda! :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na:
    one-chance-for-love.blogspot.com

    obserwuję i będzie mi miło, jeżeli ty też będziesz mnie obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ciekawy efekt, zastanawiam się czy sama nie wypróbuję tego:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy