Jak przetrwać jesień? - 5 sprawdzonych sposobów

Wiele znajomych mi osób przepada za latem; długie, ciepłe wieczory, słońce, świeże owoce i warzywa - czego chcieć więcej? Zimę też da się lubić, zwłaszcza za święta i sylwestra czy też ferie zimowe. A jesień? Bywa depresyjna, musimy przyzwyczajać się do krótkich dni, do chłodu i deszczu. Ale jesień ma też swoje dobre strony! Dziś przedstawię Wam 5 sposobów na to, by jakoś przetrwać porę jesienną.


1. Przygotuj sobie listę filmów do obejrzenia.
Wieczory szybciej miną, a Ty nadrobisz zaległości kulturalne! Moja lista dopiero się zapełnia, jak widać na załączonym zdjęciu. Może macie coś ciekawego do polecenia???


2. Jedzenie!
Korzystaj z sezonowych darów natury. Niech rządzi dynia i grzyby! Są naprawdę smaczne i najlepsze właśnie jesienią. Żeby nie być gołosłowną, ja dziś ugotowałam zupę krem z dyni - pycha!


3. Świece!
Zaopatrz się w dużą ilość pachnących świeczek. Umilaj sobie długie wieczory przyjemnym zapachem oraz blaskiem świec. To prawie jak kominek :D


4. Zdjęcia z wakacji.
Wybierz najfajniejsze zdjęcia z urlopu, zrób z nich kolaż, opraw w antyramę i wspominaj słońce, piękną pogodę, zatapiaj się w przyjemnych wspomnieniach. To pomaga w oczekiwaniu na kolejne, ciepłe dni!


5. Spacery. Pod warunkiem, że nie pada deszcz ;)
Warto się dotlenić i łapać ostatnie promienie słońca. Przy okazji masz szansę znaleźć kasztany, żołędzie, kolorowe liście, a następnie stworzyć z nich naturalne dekoracje do domu!

Jeśli to Was nie przekonuje, to zajrzyjcie do moich starszych postów związanych z jesienią, a może akurat uda mi się Was przekonać do tej niekoniecznie lubianej pory roku!
Ponadto zapraszam Was do zapisu na newsletter. Co jakiś czas wysyłam Wam aktualności ze strony, a niedługo pojawią się fajne gratisy! Możecie zrobić to TUTAJ !

Komentarze

  1. Zdecydowanie jesień to dla mnie czas nadrabiania filmów, dwa z Twojej listy też mam chęć obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietykalni to cudowny film, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej na jesień preferuję książki i seriale <3 najlepiej przy herbatce i kocyku :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, herbatka, koc, świeczka i film to zestaw idealny :) a seriali to ja nie oglądam, nie lubię ;)

      Usuń
  4. Myślę, że na pewno któryś sposób od Ciebie podkradnę, bo jesień nie należy do moich ulubionych pór roku, więc trzeba jakoś sobie z nią poradzić :D
    Tak jak już ktoś polecił, ja również polecam Nietykalnych, a także 7 Dusz, Gifted i w sumie świeżynkę jaką jest American Assassin, całkiem dobrze się oglądało.

    Dodaję do obserwowanych, bo czuję, że będę chciała wpadać tutaj częściej. Zapraszam do siebie :)
    • mój blog •

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za polecenie kolejnych filmów! Lądują na mojej liście :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy