22 maja 2014

Niestandardowe zastosowanie kosmetyków. Część 1.

Ile razy kupiłyście kosmetyk, który się nie sprawdził, bo albo krem Wam nie służy, albo podkład na twarzy ciemnieje, albo żel do twarzy Was podrażnia? A może macie zbyt dużo olejków i nie możecie ich wszystkich zużyć przed końcem terminu ważności? Jest na to sposób - możecie te kosmetyki wykorzystać nieco inaczej, bo kto powiedział, że wszystkiego należy używać tylko zgodnie z jego przeznaczeniem? Dziś mam dla Was pierwszą porcję propozycji jak niebanalnie wykorzystać kosmetyki, których nie używacie. 






8 komentarzy:

  1. Krem do twarzy na włosy ? Interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to z solą na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły. Muszę wykorzystać ten pomysł z solą do szafy. Z podkładami, które mi się nie sprawdziły zawszę mieszam krem i w lepsze dni mojej skóry nakładam tylko taką mieszankę i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe, niektóre triki stosuje bardzo często bo wiele kosmetyków po prostu mi nie służy

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł z solą najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł na wykorzystanie soli do kąpieli! :) Na chwilę obecną mam tylko nietrafiony krem do rąk, ale zawsze można nim wyczyścić torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne :)
    To z solą jest ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń