Flejksy, flejki, flejksiki.

Dla zaawansowanych pazurko- i lakieromaniaczek flejksy nie są niczym nowym. Jednak jest wiele kobiet, które nie znają ani samego określenia, ani jego znaczenia. Czym są flejksy??? Jest to lakier do paznokci o wykończeniu dość specyficznym. Wygląda niczym bezbarwna baza z zatopionymi kawałeczkami różnobarwnych folii. W zależności od lakieru bazowego oraz kąta padania światła na paznokcie można zauważyć w nich zielone, rude czy też złote refleksy.


Znane mi flejksy, dostępne na polskim rynku:
- MySecret 104
- Pierre Rene 11
- MIYO mini drops Snowflakes
- Golden Rose Scale Effect 01
- Sally Hansen Complete Salon Manicure: Hidden Treasure

Ja posiadam MySecret nr 104, oraz coś udającego flejksy od Golden Rose ;) 
Przyznam, że flejksy są szybkim i świetnym sposobem na urozmaicenie manicure. Nadają paznokciom innego wymiaru, pięknie lśnią w promieniach słonecznych, mienią się wielokolorowo. Przy jednocześnie niskiej cenie takiego lakieru wydaje się to być naprawdę ciekawym doświadczeniem. Osobiście uwielbiam flejksy i uważam, że nabierają swojej mocy na ciemnych lakierach bazowych - czarnym, granatowym, butelkowej zieleni. Na jasnych lakierach już nie są tak bardzo widoczne, nie odbijają się. Jednak i jasne lakiery bazowe nieco odmienią. Na dowód przedstawiam kilka zdjęć:






Tak jak wspominałam, są to flajksy My Secret. Ale że mam coś udającego flejki od Golden Rose, z serii 3D, to zrobiłam małe porównanie. No nie są to typowe flajksy, ale ten lakier też ma w sobie coś ciekawego. Dokładnie jest to lakier nr 14 Golden Rose 3D Glaze top coat.


Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła małego porównania obu tych lakierów. Jednak na paznokciach znacząco się różnią. nie jestem w stanie wybrać który bardziej mi się podoba, bo oba mają w sobie "coś". Zresztą zobaczcie same.


I jak Wam się podobają oba lakiery? Być może macie w swoim posiadaniu jakieś flejksy? Albo czujecie się skuszone i niebawem nabędziecie takowy top coat? ;) Jeśli tak, to na pewno nie będziecie żałować :)


Komentarze

  1. Mi się chyba bardziej podoba GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te lakierki :) Ale mi się bardziej podoba golden rose :) Jakiś taki jakby fajniejszy ma efekt :)
    Pozdrawiam i w razie wolnej chwili zapraszam do mnie www.double-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak to się stało, że nie mam jeszcze żadnych flejksów :) ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie flejksów My Secret z czarną bazą! cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam flejksy My Secret i najbardziej podobają mi się na czarnym tle. Ostatnio leżą zapomniane...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się Miyo Snowflakes kończy i zakupiłam Essie Shine Of The Times i też jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy