Foto mix czerwiec 2014.

Kolejna odsłona fotograficznego podsumowania miesiąca. Pogoda nie dopisywała, czasu na szaleństwa nie było, ale coś tam się jednak działo.


1. Mój nowy "Szef kuchni", czyli Kenwood Chef. Mój prezent urodzinowy ode mnie dla mnie ;)

2. Kolejny "prezent", który sobie sprawiłam, czyli ... żelazko. Uwiódł mnie śliczny design, kwiatuszki, szmery bajery ;)


3, 4, 5, 6. Pokręcona pogoda, czyli deszcz-słońce-tęcza-słońce-deszcz. I tak na okrągło. Kiedy zawita do mnie piękne, upalne lato??? Czekam z niecierpliwością!!!


7, 8, 9. Część kosmetyczna, czyli zakupy, pazurki, lakiery. W sumie wszystko to już mogłyście zobaczyć na blogu ;P

A Wam jak minął czerwiec? Pogoda dopisała?

Komentarze

  1. u mnie szczerze mówiąc też się nic nie działo, tak samo jak ty czekam na laaaaatoooo prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda okropna , chociaż mogłoby być gorzej, gdzie to lato? Mam nadzieję, że lipiec będzie upalny bo wybieram się na długo wyczekiwany urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelazko wygląda po prostu cudnie i te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda czerwcowa (oprócz kilku dni) mocno rozczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię robić prezenty ode mnie dla mnie :) zawsze trafiam w swój gust i potrzeby :)
    śliczne lakiery

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy