Nowe etui na telefon - Tosave.

Etui na telefon jest u mnie ważnym elementem, który służy nie tylko temu, żeby telefon dobrze wyglądał, ale również ochronie jego obudowy. Bo tak się składa, że mam to szczęście bycia niezdarą i często telefon mi spada, obija się i niestety wygląda później po prostu źle. Obecny telefon, Samsung Galaxy S7 Edge spadł mi już drugiego dnia, prosto na beton i tylna część obudowy jest już potłuczona. Tak, to trzeba być mną, żeby tak szybko załatwić nowy sprzęt. Od tamtego incydentu noszę komórkę tylko w pokrowcu. Czy to zwyczajny, silikonowy, czy coś bardziej ekstra, to już w zależności co mi w ręce wpadnie. A jakiś czas temu zamówiłam sobie etui na telefon na stronie Tosave.

http://www.tosave.com/de/p/PUTPU-View-Window-Flip-Wallet-Case-Cover-For-Samsung-GALAXY-Smartphone-Cover-30368.html

Etui w kolorze złotym przykuło moją uwagę, ponieważ jest zamykane, a zamknięcie zaopatrzone jest w magnes. Więc przednia klapka nie otwiera się samoistnie, co jest tutaj dużym plusem. Po otwarciu etui możemy zobaczyć małą kieszonkę w owej otwieranej klapie. Jest to o tyle praktyczne, że wychodząc z domu na szybko i zabierając ze sobą tylko telefon i klucze, możemy tam schować swoją kartę płatniczą i mamy problem z głowy, bo i zapłacić za cokolwiek nie będzie kłopotem, a i karta nie będzie się poniewierać po kieszeniach.
Bajerem, który przekonał mnie do zakupu tego etui jest składana tylna część etui, z której możemy zrobić podstawkę pod smartfona i oglądać filmy np.na YouTube w poziomie w wygodnej pozycji. Dla mnie jest to o tyle przydatne, że codziennie rano robiąc makijaż odpalam sobie jakiś filmik i teraz nie potrzebuję tworzyć piramid aby ustawić wygodnie telefon. Jestem z tej funkcji mega zadowolona!

http://www.tosave.com/de/p/PUTPU-View-Window-Flip-Wallet-Case-Cover-For-Samsung-GALAXY-Smartphone-Cover-30368.html

Na początku obawiałam się jakości tego produktu. Bo w końcu zamawiając z różnych chińskich stron można się spodziewać wszystkiego. I tak, kiedy etui do mnie doszło uznałam, że nie będzie niczego warte, wygląda jakby było z kartonu i nie wróżę mu długiej przyszłości u mnie. I zdziwienie! Używam go codziennie od kwietnia i na razie zero uszkodzeń! Nic nigdzie się nie przetarło, nie przebarwiło, nie urwało, nie połamało. No jestem pod wrażeniem. Tu sprawdza się powiedzenie aby nie oceniać książki po jej okładce. I u mnie pierwsze wrażenie było takie sobie, a jednak tak bardzo się myliłam.


Moje kolejne obawy były związane z tym, czy etui w ogóle będzie pasować na mój telefon. Teoretycznie wybrałam swój model, markę, ale bywa i tak, że coś przystosowanego pod dany model po prostu na niego nie pasuje. Na szczęście wszystko się zgadza, pokrowiec leży jak na mój telefon uszyty ;) Otwór na aparat znajduje się w odpowiednim miejscu i generalnie prezentuje się dobrze.
Przyznam, że pokrowiec może wizualnie tyłka nie urywa, ale jak wspominałam - u mnie ma być funkcjonalnie, a nie bajecznie i pięknie. W końcu telefon to dla mnie poniekąd narzędzie pracy, a nie zabawka ;)


Podsumowując muszę przyznać, że etui zasługuje na pochwałę i polecenie. Co okazało się dla mnie niezłym zaskoczeniem, bo byłam jednak sceptycznie nastawiona. Obawiałam się wielu problemów, z których ostatecznie żaden nie zaistniał.
Jeśli zajrzycie na stronę Tosave, to możecie zobaczyć, że mają oni bogatą ofertę pokrowców na smartfony dostosowane do danych modeli i z możliwością wyboru spośród wielu kolorów. Ze swojej strony serdecznie polecam :)

Komentarze

  1. Prezentuje się całkiem ładnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, też mam takie etui ale skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę sobie sprawić nowe etui, bo stare już ledwo ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne etui ! Ja osobiście nie lubię nociś etui ale mam ich pełno :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy