Wakacyjna chciejlista I Summer wishlist

Dziś mamy pierwszy dzień maja, mojego ulubionego miesiąca. Jeszcze tylko trzy miesiące i lecę na urlop, więc stopniowo zaopatruję się w odpowiednią odzież. Uświadomiłam sobie, że mam niedobór kostiumów kąpielowych oraz innych akcesoriów, które będą mi niezbędne do funkcjonowania. Ręczniki plażowe już grzecznie czekają w szufladzie, kilka innych rzeczy również, ale to wszystko cały czas niewiele. Więc nadal poszukuję w otchłaniach sklepów internetowych rzeczy, które mogą mi się przydać. Dziś przedstawiam Wam krótką listę odzieży i akcesoriów, które wyszperałam w sklepie SammyDress. Zapraszam do obejrzenia co mi wpadło w oko.

www.sammydress.com?lkid=10641638

Zawsze największym wyzwaniem dla mnie jest znalezienie odpowiedniego kostiumu kąpielowego. Musi być wygodny, nie wiązany na szyję i odpowiednio podtrzymywać mój biust. Z racji sporych rozmiarów biustu wiązania na szyję okazują się zazwyczaj bolesnym wyborem, więc teraz celuję raczej w kostiumy na ramiączkach. Tak jak ten, który znalazłam i poniżej oznaczyłam numerem 4. Jednoczęściowy, ale jednocześnie seksowny i podkreślający kobiece atuty.

Jak wiadomo na urlopie nie biega się tylko cały czas w strojach kąpielowych, więc przydatne są także różnego rodzaju lekkie sukienki czy też tuniki. Poniżej możecie zobaczyć pod numerami 2 i 3 modele, które naprawdę mnie zaciekawiły. Zwłaszcza czarna, ażurowa tunika, którą można luźno zarzucić na kostium. Bardzo praktycznie oraz przewiewnie.

Dodatki są równie ważne jak odzienie. Kapelusz osłoni nasze głowy i ramiona przed ostrym słońcem, a przy okazji doda sporo wdzięku. Okulary przeciwsłoneczne świetnie podkreślą nasz styl, ale także sprawią, że spod nich będziemy mogły niezauważenie zerkać na przystojniaków przy basenie ;)
Modnym ostatnio dodatkiem są chokery, które założone nawet do stroju kąpielowego będą wyglądać naprawdę interesująco i dodadzą nam pazura. 

www.sammydress.com/Wholesale-Swimwear-c-301.html?lkid=10641638

5. Choker

Dajcie znać w komentarzach czy już przygotowujecie się do letnich wojaży? Czy może któraś z prezentowanych rzeczy spodobała się Wam tak jak mi? Czekam na Wasze opinie :) Buziaki!
PS. Tak, już się nie mogę doczekać lata! A Wy? :D

Komentarze

Obserwatorzy